Uskoro na hrvatskom tržištu: Tvrtka s kuponima i popustima promijenit će navike Hrvata

Popularnost online kupovine izrazito se povećala tokom pandemije koronavirusa. Potrošači su prisiljeni odustati od svojih dosadašnjih navika i odlazak u trgovinu zamijeniti kupovinom iz udobnosti svog doma. Ovakva situacija izrazito je povoljna za razvoj tvrtke kao što je Promocodius, a koja se bazira na online kupnji.

Online trgovina u Hrvatskoj i dalje je mala. To dokazuje podatak da je prošle godine dosegnula 449 milijuna eura, što čini tek  6 % ukupnog retail prometa. Podaci CRO Commerce istraživanja dokazali su da o online kupnji itekako ovisi stručna sprema pa će tako online kupnju prije obaviti netko s visokom stručnom spremom nego netko s niskom. 57% ispitanika tvrdi da radije kupnju obavlja na domaćim webshopovima.

Postoji potencijal za razvoj na našem tržištu

Problem s poslovanjem ova tvrtka nema jer uspješno djeluje u 14 država svijeta, a ističe se Promocodius Španjolska. Predstavljaju se kao online tržište koje na jednom mjestu objavljuje sve aktualne kupone i popuste za razne trgovine i brandove.  Uzimajući u obzir ove  i prethodne podatke, možemo zaključiti da Promocodius na naše tržište mora ući pametno i posvetiti se svojoj ciljanoj skupini koja se stvorila u trenutnoj situaciji te im ponuditi konkretna i jasna rješenja.

Kada potrošač odluči uštedjeti novac, prvo posjećuje Promocodius website gdje pronalazi željeni kupon i iskorištava ga na stranici trgovine. Može uštedjeti od 5% do 90% na ukupan iznos, bez dodatnih troškova. Postoji nekoliko vrsta kupona:

  • kupon za popust – korištenjem ovog kupona ostvarujete popust u obliku postotka ili iznosa u kunama,
  • kupon za dostavu – možete ostvariti popust na iznos dostave ili ju uopće ne platiti,
  • darovni kod – ovakve vrste kodova najčešće koriste kozmetički brandovi. Korištenjem promo kodova dobivate proizvod gratis.

Promotivni kuponi jedni su od najčešće korištenih alata unapređenja prodaje, odnosno prodajnih promocija namijenjenih krajnjim potrošačima, a prekidaju tradicionalnu komunikaciju s kupcima i donose im nova i brža rješenja kako da uštede novac. Da bi se kupce privuklo, naglasi im se što kuponom dobiju te da on ne traje baš tako dugo.

Hrvatima nije presudan popust, nego pozitivna recenzija

Veliki izazov ove kompanije bit će promijeniti mišljenje Hrvata koji kažu kako o njihovoj kupovini na internetu najviše ovise dobre recenzije proizvoda pa tek onda cijena:

  • mogućnost preferiranog plaćanja,
  • sigurnosti certifikat,
  • pozitivne recenzije kupaca,
  • mogućnost preuzimanja robe u poslovnici.

Istraživanje eCommerce Hrvatska pokazuje kako čak 23% ispitanika odustaje od kupovine zbog potrage za boljom cijenom te zbog neodgovarajućih ili skrivenih informacija o dostavi i povratu.

U Hrvatskoj nema konkretne konkurencije s kojom bi se Promocodius morao boriti za pozornost jer Hrvati znaju samo za online kupone koje mogu pronaći putem stranica kao što su Ponuda Dana, Daj sve, Crno jaje i sl. Takve stranice nude kupone za razne usluge, smještaje, izlete i tretmane. Budući da se Promocodius više fokusira na odjeću, obuću, kozmetiku, hranu i ostale potrepštine, prethodno navedene stranice mogu biti definirane kao uvod u svijet  promotivnih popusta i kupona u Hrvatskoj.

Uzimajući u obzir sve navedene informacije, prisutnost na tržištu lako će se uočiti, ali najteže će biti izboriti se za to da Hrvatima u kupovini bude presudna cijena pa onda uporaba kupona za sniženje te cijene. Fokusiranjem na ciljanu skupinu koja svakodnevno obavlja kupovinu i njihove potrošačke navike, ova tvrtka lako će doživjeti uspjeh u Hrvatskoj.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...