Mediji Antene Zadar uvjerljivo najbolji; Prvi po čitanosti i slušanosti, a konkurenciji nedostižni i po dosegu!

Mediji naše kuće još su jedan kvartal uvjerljivo na prvom mjestu i po čitanosti (portal) i po slušanosti (radio). Ali i uvjerljivo nedostižni na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Naš je radio tako uvjerljivo najslušaniji zadarski radio u našoj ciljanoj skupini HOT AC programa od 12 do 49 godina u kojoj nas sluša čak 37,6 posto slušatelja.

No kada je riječ o nešto široj, starijoj publici, naš radio i u toj dobnoj skupini uvjerljivo je najslušaniji. Naime, kod publike od 12 do 64 godine starosti (oba spola), naš radio sluša se uvjerljivo najviše od svih dostupnih programa na našem području, i pripada mu visokih 35,1 posto slušatelja.

Iako su naši županijski konkurenti, Novi radio i HR Zadar, svojim programom daleko više orijentirani ka starijoj populaciji od nas, zanimljivo je kako i u ovom segmentu naš program zauzima visoko drugo mjesto po slušanosti, i to s visokih 30,8 posto slušatelja.

Ono na što smo posebno ponosni, porast je broja slušatelja u svim danima tjedna, i to u prosjeku od 3 do 5 posto.

Kada je riječ o našem portalu, za visokih 26,38 posto povećao se broj posjeta u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je za čak 66,56 posto porast u broju isporučenih stranica.

Dodajmo ovome kako je naš portal u prvom kvartalu 2021. godine pročitalo 764.554 jedinstvenih korisnika.

I naše društvene mreže nedostižne su za tržišne konkurente.

Na njima pak bilježimo zavidne brojke. Točnije, doseg naše Facebook stranice i Instagram profila, na bazi 28 dana doseže visokih 950 tisuća korisnika, dok je brojka angažmana na naše objave visokih 1,5 milijun korisnika.

Ako usporedimo tjedni doseg angažmana korisnika naših društvenih mreža s ostalim dostupnim medijima, jasno se vidi nadmoć naše platforme, kako za plasman našeg sadržaja, tako i za plasman oglasa i ostalih promo materijala.

Tržišna pozicija kao i 100 postotni prihod od marketinga i vlastitih sredstava i dalje nam omogućava da budemo jedina neovisna medijska kuća na našem području, bez ikakvog utjecaja lokalne politike i moćnika, što čitatelji cijene i zamjećuju od samog početka rada naših medija. Tako će ostati i dalje, posebice u narednim mjesecima predizborne kampanje.

Kao zalog našeg poštovanja prema čitateljima, ali i obećanja kako ćemo kontinuirano pružati najbolje korisničko iskustvo na svojim platformama, nedavno je redizajniran naš internetski portal (i Desktop i Mobile verzije), kao i izvršena potpuna tranzicija na partnerski Google Ad Manager, čime smo i oglašivačima osigurali najbolje moguće iskustvo s najboljim mogućim targetiranjem i plasmanom.

I opet, na kraju rezimea još jednog kvartala, moramo uputiti veliko HVALA svim našim čitateljima, slušateljima i korisnicima.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...