Ričard je najpopularniji kandidat za gradonačelnika među mladima, nasmijava Hrvate diljem zemlje i jako dobro razumije važnost društvenih mreža

Društvene mreže danas su od iznimne važnosti za komuniciranje političara kako bi pridobili što veći broj sljedbenika, pratitelja, potencijalnih glasača. Od iznimne važnosti na ovim lokalnim izborima je obratiti se upravo mladima koji sve češće, glavom bez obzira, bježe iz Hrvatske, prenosi RTL.

Kako, onda, pridobiti populaciju mlađu od 30 godina koja završava srednju školu, fakultet, nalazi prvi posao, kupuje prvu nekretninu a da sve to skupa ne ispadne, kako bi ti isti mladi rekli “cringe”? Kako nasmijati potencijalne glasače?

To najbolje zna Enio Meštrović, zadarski kandidat koji je već godinama aktualna tema na YouTubeu sa svojim videouradcima.

KUD Bleke i Konji na YouTubeu broji preko 41,6 tisuću pretplatnika, a njegovi videozapisi, odnosno videozapisi alter ega Ričarda, broje i preko 550 tisuća pregleda.

Nasmijava Hrvate diljem zemlje, a i šire već skoro jedno cijelo desetljeće. Osim glumačkim talentom kojim oduševljava, Enio sa svojim biračima i potencijalnim glasačima pjeva karaoke u centru Zadra, lašti im cipele, gura kocku po stijeni poistovjećujući se sa Sizifom, peče janjetinu, nosi ribu, uključuje građane u svoja remek-djela na društvenim mrežama, predaje potpise za gradonačelnika u plastičnoj vrećici…

Aktivan je i na Facebooku, a njegova se lista zove Konji – nezavisna lista za grad Zadar.

Jednom je prilikom rekao kako će, ukoliko stvarno dođe na mjesto gradonačelnika Zadra, taj grad učiniti vedrijim mjestom, te da će građanima omogućiti da izaberu – žele li da grad vodi Enio ili Ričard?

Enio, odnosno Ričard, je postao do te mjere popularan među mladima, ali i starijima, da njegove naljepnice s najpoznatijim izjavama možete koristiti na platformama za razgovor, poput WhatsAppa.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...