Nova pravila; Državni inspektorat će na mjesec dana zatvarati klubove koji se ne pridržavaju mjera

Državni inspektorat više neće tolerirati nepoštovanje mjera koje je propisao Nacionalni stožer civilne zaštite, te će svi recidivisti biti zatvoreni na mjesec dana.

Zatvarat će se objekti koji budu uhvaćeni treći put u prekršaju, doznaje Jutarnji list u Državnom inspektoratu, odnosno ako ni nakon dvije kazne ne budu poštovali radno vrijeme i druge propisane odluke.

Državni inspektorat od početka godine nije zatvorio niti jedan ugostiteljski objekt i kada je više puta uhvaćen u radu izvan dozvoljenog radnog vremena ili u točenju alkohola nakon toga vremena. U Inspektoratu su za Jutarnji list rekli kako im je cilj od početka epidemije bio partnerski odnos s ugostiteljima te da to vrlo dobro funkcionira, ali se pojedinci žestoko opiru.

Do 15. kolovoza od početka godine napravljeno je 4520 nadzora te je na licu mjesta naplaćeno 138 kazni, izdano je 314 optužnih prijedloga i 37 prekršajnih. Što se tiče optužnih prijedloga, riječ je o onima koji nisu htjeli platiti kaznu, tako da se ti predmeti sada vode na sudovima, koji će na osnovu izvještaja inspektora i izjava vlasnika objekata donositi odluke o tome hoće li biti kažnjeni i koliki će biti iznos kazne.

Njihova visina ovisi o tome koliko je puta prekršaj po redu učinjen. Ako je riječ o prvom prekršaju, kazna pet tisuća kuna, no drugi put kazna raste na deset tisuća kuna. Treći put više neće biti gledanja kroz prste, nego će Državni inspektorat pečatiti objekte na 30 dana ili do opoziva Odluka Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Jelena Tabak, predsjednica Nacionalne udruge ugostitelja, smatra da se Odluke trebaju poštovati te da Inspektorat ima pravo i na drastične mjere poput zatvaranja ugostiteljskih objekata koji se ne pridržavaju pravila.

‘Naravno da smo imali prigovore u smislu produljenja radnog vremena, pogotovo u sezoni. Želimo i otvaranje unutrašnjih dijelova kafića i na tome stalno radimo. No, unatoč tome što želimo te izmjene, odluke se moraju poštovati. Uostalom, Inspektorat nije donio mjere’, kaže Jelena Tabak za Jutarnji list.

Ističe kako su ugostitelji naviknuti na inspekcije i provjere. Navodi primjer Dubrovnika i Splita gdje komunalna inspekcija, ako jednom iziđe na teren i uoči nepravilnosti, daje kaznu, a drugi puta već raskida ugovor.

‘Prema tome, Državni inspektorat je i blagonaklon’, zaključuje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...