Učenik Mislav Maldini iz Gimnazije Franje Petrića osvojio broncu na Svjetskoj geografskoj olimpijadi

Na 17. Svjetskoj geografskoj olimpijadi (International Geography Olympiad) održanoj od 11. do 16. kolovoza 2021. Hrvatsku su predstavljali Ema Buljan (Gimnazija Dinka Šimunovića u Sinju), Nika Kilić (IV. gimnazija Marko Marulić u Splitu), Mislav Maldini (Gimnazija Franje Petrića u Zadru) i Maks Vincek (II. gimnazija Zagreb).

U konkurenciji 180 natjecatelja iz 46 država Maks Vincek osvojio je srebrnu medalju, a Ema Buljan i Mislav Maldini brončanu medalju.

Učenike su na Olimpijadu vodili Ivan Ivić, mag. geogr. i mag. educ. geogr. i doc. dr. sc. Ivan Šulc s Geografskog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovanje tima na Olimpijadi organiziralo je Hrvatsko geografsko društvo.

Članovi hrvatskog olimpijskog tima ovogodišnjim rezultatima ponovno su proslavili hrvatsku geografiju i Republiku Hrvatsku.

Hrvatski olimpijski tim je od 2011. godine, otkada redovito sudjeluje na Svjetskoj geografskoj olimpijadi, osvojio ukupno 27 medalja – 7 zlatnih, 9 srebrnih i 11 brončanih. Stoga i učenici i tim koji ih je pripremao zaslužuju velike čestitke, stoji u priopćenju.

S obzirom na aktualnu pandemiju, Svjetska geografska olimpijada ove godine održana je u potpunosti online u organizaciji Turskog geografskog društva iz Istanbula, pri čemu je hrvatski tim sve dijelove ispita pisao na Geografskom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Natjecateljski dio podijeljen je u tri dijela – pisani, multimedijalni i terenski ispit. Pisani i terenski ispit donose svaki po 40 posto, a multimedijalni ispit 20 posto ukupnih bodova.

Pisani ispit sastojao se od pet različitih tema s problemski orijentiranim pitanjima kojima se provjeravaju vještine analiziranja prostornih pojava i procesa, uočavanja uzročno-posljedičnih veza i obrazaca te samostalnog zaključivanja.

Terenski ispit sastojao se od dva segmenta i njime se provjeravaju vještine vezane uz uočavanje i analizu prostornih procesa na terenu, sposobnost problemskog razmišljanja i rješavanja prostornih problema, te kartografske (izrada, analiza i čitanje sadržaja karte) i grafičke vještine (izrada dijagrama, profila, skica i tablica).

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...