Francuzi su ove godine najviše posjećivali Split, Dubrovnik i Zadar; Brnjac: “Prepoznati smo kao sigurna destinacija”

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac obišla je turistički sajam IFTM Top Resa u Parizu, poručivši da je Hrvatska na francuskom tržištu prepoznata kao sigurna destinacija za kojom iz godine u godinu postoji sve veći interes, izvijestili su u srijedu iz Ministarstva turizma i sporta.

Ističući da se francuski turisti sve više zanimaju za Hrvatsku, ministrica je istaknula da su to turisti s iznadprosječnom dnevnom potrošnjom, kao i da se s francuskog tržišta godišnje u hrvatskom turizmu ostvari više od 300 milijuna eura prihoda.

“S obzirom na veličinu i potencijal francuskog tržišta, što uključuje i sklonost francuskih turista za putovanjima više puta godišnje, veliki broj dana godišnjeg odmora te blizine tržišta, cilj nam je daljnje pozicioniranje i jačanje promocije Hrvatske na tom tržištu”, kazala je ministrica.

Tijekom boravka u Parizu Brnjac se susrela s francuskim kolegom Jean-Baptisteom Lemoyneom te Christianom Manteijem, predsjednikom Francuske državne agencije za turistički razvoj (ATOUT France).

Bilo je riječi i boljoj promociji Hrvatske u Francuskoj kao gastro, eno i nautičke destinacije, kao i o tome da su unatoč neizvjesnosti zbog pandemije, mnogi francuski touroperatori ove godine znatno proširili produkciju za Hrvatsku i uveli i nove programe.

Razgovarala je i sa Jurgenom Bachmannom, glavnim tajnikom Sindikata francuskih turoperatora (SETO) koji okuplja 80 posto francuskih organizatora putovanja, a susrela se i sa Helmutom Stückelschweigerom, osnivačem i predsjednikom Uprave Top of Travel, jednog od lidera u organiziranim dolascima za Hrvatsku koji ima veliki broj charter letova i najbolju charter pokrivenost iz svih francuskih regija. Za iduću godinu su, kako navode iz Ministarstva, najavili polaske iz 23 francuska grada za Hrvatsku.

Ministrica se sastala i sa Folcom Aloisijem, suosnivačem i direktorom grupe Karavel, jednim od najvećih organizatora putovanja na francuskom tržištu, koji je tijekom 2021. imao zakupljena sjedala na 35 letova za Split i 24 za Dubrovnik s polascima iz najvećih francuskih gradova, kao i sa Helmutom Geschwantnerom, direktorom francuskog organizatora putovanja Travel Europe/Visit Europe, najznačajnijim francuskim B2B turoperatorom za Hrvatsku (specijalist za grupne dolaske).

Iz Ministarstva turizma iznose podatke iz sustava eVisitor, po kojima je Hrvatsku od početka godine posjetilo više od 360 tisuća turista iz Francuske, koji su ostvarili više od 1,3 milijuna noćenja.

To je 164 posto više dolazaka i 135 posto više noćenja nego u isto vrijeme prošle godine. Po tome su Francuzi među deset tržišta s najviše dolazaka u Hrvatsku ove godine, a najviše su dolazili u Split, Dubrovnik i Zadar.

Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...