Preseljenje Hitne u zgradu Poliklinike u ponedjeljak ‘zapelo’ zbog interneta; Erlić: “Imamo prostor od 180 kvadrata, ali dok se ne priključimo, ne možemo raditi”

Informacija da će se Hitna u ponedjeljak preseliti u zgradu Poliklinike, no da taj podatak uprava ne može sa sigurnošću potvrditi, stvorila je konfuziju kod građana.

Hoće li se pacijenti s početkom novog tjedna uputiti u plavu zgradu iznad Vruljice ili u onu Poliklinie ispod Opće bolnice, upitali smo ravnatelja Zavoda za hitnu medicinu Ivicu Erlića.

Pojasnio nam je kako neizvjesnost nastala zbog problema tehničke prirode, točnije interneta.

Opremili smo prostor namještajem i svim potrebnim inventarom kako bi rad Hitne mogao započeti u novom prostoru u ponedjeljak, no iskrsnule su komplikacije s operaterom. Doveli smo priključak, ali nastao je problem pri spajanju i dok se ne povežemo s internetom, nismo u mogućnosti početi raditi. Zvali smo T-com koji bi nam najkasnije sutra trebao odgovoriti, pa ćemo imati više informacija, kaže Erlić uz pojašnjenje kako građani ništa ne gube seljenjem hitne službe na novu adresu.

Imamo adekvatan prostor od 180 kvadrata. To nije previše, ali zadovoljava standard koji propisuje resorno ministarstvo. Nov je, nalazi se u prostoru koji objedinjuje i druge bolničke odjele i utoliko je bolji. U našu staru zgradu Županija će preseliti uprave društava kojima je osnivač, upoznaje nas Erlić.

Epidemija koronavirusa stvorila je dodatni pritisak na ionako opterećen zdravstveni sustav. Ravnatelj kazuje kako zadarski timovi hitne medicinske službe u protekle gotovo dvije godine, otkako rade u specifičnim uvjetima, nisu imali nikakvih propusta ili pogrešaka.

Problema nema, našim je djelatnicima ovakav način rada već prešao u rutinu. No, troškovi su se značajno povećali. U normalnim okolnostima trošili smo između 200 i maksimalno 400 tisuća kuna godišnje za potrošni materijal, sada je to između 800 i 900, gotovo do milijun kuna, zaključuje Erlić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...