Studenac otvorio drugi krug prijava za donacije neprofitnim organizacijama

Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, po završetku uspješnog prvog kruga i uručenja donacija, otvorio je novi krug prijava za neprofitne organizacije i udruge u sklopu svojeg društveno odgovornog projekta „Korak bliže zajednici”. Prijave su otvorene od 1. siječnja pa sve do kraja mjeseca, a zainteresirane organizacije mogu se informirati i prijaviti putem obrasca na internetskoj stranici.

Društveno odgovorni projekt „Korak bliže zajednici” osmišljen je kako bi Studenac kao kompanija pružio potporu humanitarnim, zdravstvenim i drugim programima koji pridonose dobrobiti i unapređenju života zajednice. U projektu tako mogu sudjelovati sve neprofitne organizacije iz Hrvatske koje se brinu o iskorjenjivanju gladi i promoviraju zdrav život.

„Iznimno smo zadovoljni odazivom neprofitnih organizacija u prvom krugu projekta, a zaprimili smo više od 90 prijava iz cijele Hrvatske. Zahvaljujući jasnim kriterijima, povjerenstvo Studenca odabralo je deset neprofitnih organizacija koje pomažu svojoj lokalnoj zajednici iskorjenjivanjem gladi i promocijom zdravog života. Sada smo otvorili novi krug prijava i pozivamo sve neprofitne organizacije da se informiraju i prijave na našoj internetskoj stranici ‘Korak bliže zajednici’. Nastavljamo njegovati dobrosusjedski karakter i svojim projektima unositi pozitivne promjene u lokalnu zajednicu”, istaknula je Jasminka Benazić, voditeljica korporativnih projekata u Studencu.

Projekt „Korak bliže zajednici” započeo je u listopadu 2021., a odabranim organizacijama u prvom krugu projekta Studenac je u prosincu donirao ukupno 100.000 kuna. Tijekom godine projekt će se provoditi ukupno četiri puta, kada će se zaprimati prijave i dodjeljivati sredstva odabranim neprofitnim organizacijama. Pri odabiru stručni tim Studenca vodi se drugim i trećim UN-ovim ciljem, koji se odnose na iskorjenjivanje gladi i promociju zdravog života te blagostanje za ljude svih generacija.

Društveno odgovorno poslovanje dio je dugoročne poslovne strategije Studenca, a programom „Korak bliže zajednici” tvrtka nastoji pridonositi pozitivnim promjenama u društvu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...