Novi gastro brend Nina – morska šparoga kao malo poznata i rijetka delicija

Turistička zajednica grada Nina je u suradnji s Klubom Gastronaut pokrenula projekt izgradnje gastronomskog brenda grada Nina, prepoznavši potencijale ove morske šparoge, a u zajednički projekt oko ove delikatesne biljke uključili su se ninski gostitelji i uvrstili morsku šparogu na svoje menije. Toj novoj gastro priči Nina dodana je još jedna posebnost Nina, a to je Ninski šokol – jedinstvena tradicijska mesna delicija odnosno suhi svinjski vrat koji se priprema na ninski način te kavijar među solima Cvijet soli iz ninske solane.

Kao partneri na Projektu gastronomskog brendiranja grada Nina rado su se uključili Solana Nin na čijim poljima rastu morske šparoge, zatim Cromaris, čija riba iz mrijestilišta u Ninu osvaja međunarodna tržišta i ninski turistički dragulj luksuzni Zaton Holiday Resort. Također su se kao  partneri priključili OPG Butić sa svojim čuvenim pršutom, ekološkom janjetinom, vinima od starih sorti grožđa i prirodnim sokovima te Kraljevski vinogradi čija je kvaliteta vina poznata na hrvatskoj vinskoj karti.

Trodnevna gastronomska šetnja Ninom započela je u Pizzeriji Za kvarat ure, a program je pripremljen za turističke novinare i gastronomske znalce iz Hrvatske, Slovenije, Slovačke, Srbije, Bih i Makedonije. Kako je pripremljen program s redom gastronomije i redom kulture gastronomska šetnja je obogaćena posjetom sadržaja Muzeja ninskih starina, a onda je delikatesni put prvog dana nastavljen u Konobi Branimir. Drugi dan gastronomske delicije su degustirane u Gostionici Burela nakon čega su gosti krenuli u turističku šetnju povijesnim Ninom na koju ih je poveo turistički vodič kostimiran u pjesnika Petra Zoranića Ninjanina u pratnji vile iz romana Planine.

Nakon razgledavanja dočekale su ih delicije s morskim šparogama u Pizzeriji Pepperoni, a u popodnevnim satima stigli su u Konobu Sentimenti. Večera ih je dočekala u Restoranu Kruške i jabuke smještenom u Zaton Holiday Resortu. Treći dan domaćin im je bio Streed Food & BAR De Salt gdje je delikatesna šetnja i završena. Svi su ninski restorani imali jela pripremljena sa morskim šparogama.

Osvojivši sudionike gastronomske šetnje drevnim Ninom morska šparoga se pojavila kao iznenađenje na gastronomskoj sceni gotovo kao kraljica gastronomskog brendiranja Nina. Unutar trodnevne degustacijske šetnje osvojila je sudionike. Zasigurno će se vrlo brzo pojavljivati kao novi motiv dolaska u najstariji hrvatski kraljevski grad Nin koji inače nudi široku paletu turističkih sadržaja, a od sad i novi brend – malo poznatu i rijetku deliciju morsku šparogu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...