Jeste li dobili obavijest operatera o poskupljenju usluge? Imate pravo na besplatni raskid ugovora

Korisnici A1 Homebox usluge dobili su obavijest o povećanju cijene usluge za 20 kuna. Podizanje cijene opravdavaju poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i “sve većom količinom interneta” (ma što to značilo), a sve to zahtijeva povećanje ulaganja. Pritom, zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi poslovanja te je povećanje cijena, kažu, bilo neizbježno, piše DalmacijaDanas.

U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez naknade do 30.06.2022. godine. A isti će te odgovor dobiti i od njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu.

Osim A1, cijene od početka srpnja rastu i Telemach korisnicima mobilnih pretplatničkih paketa koje su za aktivaciju dostupne od ožujka 2021. godine.

“Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva. Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu”, navode u Telemachu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...