Kino Zona odlučila prikazivati filmove diljem županije. Ovaj tjedan dolaze u Petrčane, Diklo i Kožino

Pod motom „Dosad ste vi dolazili nama, a sad mi dolazimo vama!“ ovog tjedna Kino Zona putuje po županiji!

Prva postaja su Petrčane gdje će se gledatelji, večeras na ljetnoj pozornici Novog mula s početkom u 21 h, slatko nasmijati uz najveća glumačka imena španjolske i argentinske kinematografije filmom „Ego protiv ega“!

U nadi da ostavi svoj trag, milijarder odluči snimiti film. No to ne može sam, pa zaposli dobitnicu Zlatne palme u Canessu, redateljicu Lolu Cuevas (Cruz). Zvijezde tog filma su Hollywoodski miljenik Félix Rivero (Banderas) i radikalni kazališni glumac Iván Torres (Martínez). Obojica su neizmjerno talentirani i toga svjesni, možda ih upravo to sprječava da surađuju. Kako se snimanje filma približava Lola im zadaje serije sve maštovitijih izazova u nadi da će ih to naučiti poniznosti i mirnoj suradnji…

Dva dana kasnije, u četvrtak 25. kolovoza s početkom u 20.30 h, na školskom igralištu Zgona u Diklu gledati će se animirana ekranizaciju svima omiljene knjige Antoinea de Saint Exuperija „Mali princ!

U središtu je ove priče Mala Djevojčica koju njena majka priprema za pomno isplanirani, odrastao svijet u kojem žive. No te će detaljne planove prekinuti njen luckasti susjed dobrog srca – Avijatičar. On svoju novu prijateljicu upoznaje sa svijetom u kojem je sve moguće. Svijet u koji je on sam davno zakoračio zahvaljujući Malom princu. Na tom će mjestu započeti čarobno i emotivno putovanje Male Djevojčice u vlastitu maštu i u svemir Malog princa. Ovdje ona ponovno otkriva svoje djetinjstvo te uči o ljudskoj povezanosti koja je suština svih zbivanja, a ono što je zaista bitno vidi se samo srcem.

Kožino je treća i posljednja postaja proputovanja Kino Zone po županiji! Na ljetnoj pozornici kod MO Kožino ove subote, 27. kolovoza, s početkom u 21 h možete pogledati glumačke bravure ponajboljeg španjolskog glumca Javiera Bardema, koji iznova oduševljava u naslovnoj ulozi španjolske komične drame ”Veliki gazda”!

Blanco, karizmatični vlasnik obiteljske tvornice, nalazi se pod pritiskom zbog toga što želi osvojiti lokalnu nagradu za poslovnu izvrsnost. Sve mora biti savršeno! Ali glazura savršene tvrtke naglo se lomi budući se Blanco istovremeno mora nositi s osvetoljubivim radnikom koji je nedavno dobio otkaz, supervizorom u depresiji te budalastim, ali ambicioznim pripravnikom. Kako bi pobijedio konkurenciju, manipulativni “veliki gazda” besramno će se započeti petljati u privatne živote svojih zaposlenika i prijeći svaku moguću granicu ne imajući u vidu da će na taj način započeti eksplozivan niz događaja s ludim posljedicama…

Projekcije se održavaju u suradnji s MO Petrčane, MO Diklo, MO Kožino i Turističkom zajednicom grada Zadra, a ulaz na sve tri projekcije je besplatan!

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi