Netflix od 1. studenog uvodi velike promjene, pogledajte što se sve mijenja

Nakon što su direktori Netflixa godinama odbijali ideju uvođenja reklama ovaj popularni streaming servis sljedeći mjesec uvodi svoju prvu jeftiniju opciju s oglasima, prenosi Index.

Netflix Basic With Ads lansirat će se u SAD-u 3. studenoga u 9 ujutro po pacifičkom vremenu, po cijeni od 6.99 dolara mjesečno, objavila je tvrtka. Jeftinija opcija bit će dostupna u 12 zemalja: Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Japanu, Koreji, Meksiku, Španjolskoj, UK-u i SAD-u. Prvo će se pokrenuti u Kanadi i Meksiku 1. studenog.

Basic With Ads bit će 3 dolara jeftiniji od Netflixovog Basic plana koji trenutačno u SAD-u stoji 9.99 dolara mjesečno te pruža mogućnost gledanja na jednom uređaju u isto vrijeme.

Prethodno, Basic plan nije podržavao HD, ali pokretanjem opcije s oglasima Netflix će pružiti kvalitetu videa do 720p HD i za osnovni paket s oglasima i za paket bez oglasa. Opcija podržana oglasima neće uključivati ​​Netflixov potpuni katalog sadržaja koji je tvrtka prethodno otkrila.

Oko 5 do 10 posto naslova neće biti dostupno na Netflix Basic With Ads

– Ograničen broj filmova i TV emisija neće biti dostupan zbog ograničenja s licenciranjem, a mi ćemo raditi na smanjenju toga tijekom vremena. Ovisno o zemlji, oko 5 do 10 posto naslova neće biti dostupno na Netflix Basic With Ads, rekao je novinarima glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.

Osim toga, korisnici opcije s oglasima neće imati mogućnost preuzimanja videa. Upitan o riziku da članovi Netflixa prijeđu sa skupljih opcija na pretplatu bez reklama, Peters je rekao da Netflix očekuje da ukupni prihod od opcije s reklamama bude “neutralan do pozitivan” u usporedbi s osnovnim planom bez reklama.

– Iz naše perspektive, ne pokušavamo usmjeriti ljude na jedan ili drugi plan, rekao je. Prilikom pokretanja oglasi će trajati 15 ili 30 sekundi (i 20 sekundi u Španjolskoj) te će se prikazivati ​​prije i tijekom TV emisija i filmova.

Netflixov plan s oglasima sadržavat će u prosjeku 4 do 5 minuta oglasa po satu, otprilike u skladu s brojem oglasa Peacocka i Disneyja+ s oglasima. Nova izdanja filmova uključivat će samo oglase prije prikazivanja kako bi se “očuvalo kinematografsko iskustvo, rekao je Peters.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...