Zbog inflacije trošimo manje; Pala prodaja ulja, šećera, kobasica, maslaca…

Prodaja najtraženijih proizvoda u trgovinama pada od početka ove krizne godine. Pokazalo je to veliko GFK istraživanje potrošačkih navika u 1500 hrvatskih kućanstava pa smo složili popis čega se Hrvati najviše odriču.

Ulje, koje je do rujna poskupilo 52 posto, prodaje se manje nego obično i to između 5 i 10 posto. Slično je s brašnom i mlijekom koje je 28, odnosno 27 posto skuplje. Šećer je nešto manje poskupio, ali jednako ga manje kupujemo. Maslaca se sve više građani odriču – kupili smo ga 10 posto manje ove godine.

Trajne kobasice, ali i one za roštilj skuplje su 13 posto, ali pad prodaje od 10-ak posto pokazuje da nekima očito postaju luksuz kojeg si ne mogu priuštiti. I hrenovke se, kao najjeftinije kobasice, kupuju manje, ali ne toliko kao salame iako su one više poskupjele.

Kriza je brojne hrvatske građane primorala da štede na svima omiljenoj kavi – one konzumne za kuhanje, ali i svih onih instant kava – kupujemo manje 10-ak posto nakon što je poskupjela 13-14 posto u trgovinama od početka 2022. godine, prenosi RTL.


Vijesti Antene Zadar slušajte na 97,2 MHz, te online na 972.fm na svaki puni sat od 8 do 16 sati. Slušajte i Jutarnju kroniku radnim danom u 7 sati. Svakako nas pratite i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Preuzmite naše aplikacije za iOS i Android uređaje, kako bi vam bili još dostupniji u svakom trenutku.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...