Zašto trgovci sve više odustaju od akcijskih prodaja?

Predsjednik Udruženja trgovina pri HGK, Ivica Katavić govorio je o inflaciji i trgovačkoj košarici za blagdane.

Katavić kaže kako je u posljednjih godinu dana porasla stopa inflacije i kako je došlo do poskupljenja ui fazi proizvodnje, nabave repromaterijala i da je takvo stanje u cijelom svijetu, ne samo u Hrvatskoj, prenosi N1.

Na komentar da su poskupljenja u nekim slučajevima jako velika i na pitanje mogu li trgovci smanjiti svoje marže kako bi određeni artikli imali manju cijenu Katavić napominje da trgovačke marže nisu velike.

“Prostor se može naći tijekom nekih akcija. No i tada su nama ruke zavezane jer su akcije ograničene. Naime cijena proizvoda tijekom akcije mora biti manja od cijene u posljednjih 30 dana, a zbog inflacije to onda i nama preskupo pa i mi odustajemo od akcija. Naravno, najviše gube kupci”, kaže Katavić.

O blagdanskim košaricama kaže da će financijski pokazatelji biti pozitivni.

“No s obzirom na to da je inflacija sad na nekih 20 posto u odnosu na prošlu godinu moramo shvatiti kako to utječe na cijenu proizvoda i potrošnju. Mislim da će se smanjiti blagdanska košara. Potrošnja će u odnosu na prošlu godinu biti 15-20 posto veća, ali će košarica količinski biti manja”, kaže Katavić i dodaje da će sve drugo biti poražavajuće.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...