Fantastičan izum Zadrana! Aplikacija uspoređuje cijene proizvoda u svim centrima! Stipe: “Financijske koristi nema, ne želimo isticati ničije ponude”

Zabrinuti zbog krize troškova života, primorani smo više nego ikad prije kontrolirati svoju potrošnju. To podrazumijeva racionalnu kupovinu i planiranje izdataka.

Prvi korak u optimizaciji kućnog budžeta jest kupovati proizvode s najnižom cijenom na tržištu.

No, praćenje aktualnih kataloga oduzima previše vremena i zahtjeva dobru organizaciju.

Njihovo prelistavanje u online varijanti brzo postaje zamorno, jer programi za čitanje nerijetko su spori i od potencijalnog kupca traže pregledavanje cjelokupne ponude. Listanje u papirnatoj verziji svodi se na zaokruživanje, paralelno uspoređivanje, zapisivanje. Pa ako slučajno zaboravite ponijeti bilješke sa sobom u shopping, opet se vraćate na početak i planiranu kupovinu za trenutak zamijeni ona impulzivna.

Zadrani su kreirali fantastičnu stvar. Aplikaciju koja nam sve prethodno spomenute komplikacije otklanja u trenutku. Ciljano možete potražiti proizvod koji vas zanima i u sekundi doći do informacije na kojoj je lokaciji cjenovno najprihvatljiviji.

Aplikacija nudi pregled ponude većine trgovačkih lanaca na području Hrvatske. Jednostavan pristup aktualnim ponudama na jednom mjestu, što će ljudima pomoći u kreiranju liste za kupovinu. Omogućuje brzinsko praćenje. Kada ste u dućanu i nešto vam se učini skupo, na brzinu prođete kroz aplikaciju i vidite da li je eventualno isti proizvod u nekoj drugoj trgovini jeftiniji, priča nam Stipe Stagličić, kreator “Košarice”.

Psihologija oglašavanja uglavnom se temelji na vrištećim reklamama koje za cilj imaju okupirati našu pažnju, ali ne i ponuditi perspektivu o realnom stanju na tržištu.

Moj prijatelj Luka Čirjak krajem ljeta došao je do ove ideje upravo listajući katalog. Odmah je zaključio da mu taj posao oduzima previše vremena. Dok prolistaš pet, šest kataloga prođe sat vremena, izgubiš volju. Odeš u jedan dućan i na kraju sve kupiš u njemu. Sjeli smo i prešli postojeće aplikacije, ali niti jedna nije nudila cijeli skup funkcionalnosti koje smo mi imali u planu. To su one aplikacije koje nude pregled samog kataloga ili neke s ograničenim ponudama. Najveći izazov bio je kako skupiti podatke. Na početku smo malo čak bili i naivni. Računali smo da će svi trgovački lanci odmah pristati na suradnju, međutim ta ideja nije baš odmah upalila. Tako sam ja potrošio jedno dva, tri mjeseca u pronalasku načina kako izvući podatke u realnom vremenu. Neka akcija traje dan, druga maksimalno tjedan dana. Sve je zahtijevalo ažurnost i brzinu. Nakon toga, izrada same aplikacije trajala je mjesec dana, kazuje Stipe.

Aplikacija je već u testnoj fazi privukla velik broj ljudi, jer osim spomenutih prednosti nudi i uslugu konverzije valute.

Trgovci na maržama zarađuju ogromne iznose i definitivno im nije u interesu odreći se tog dijela profita uslijed pritiska konkurencije. “Košarica” zadarskih tvoraca, vjerujemo, ima potencijal utjecati i na ovaj odnos snaga na otvorenom tržištu. U svakom slučaju, besplatna je i omogućuje pametnije planiranje i održavanje obiteljskog proračuna. Tim više što osim trenutnih popusta obavještava kupce o artiklima koji će tek biti na akciji.

Motivaciju u izradi aplikacije, kaže nam Stipe, nisu pronašli u zaradi.

Financijske koristi zapravo i nemamo. Sama sebe održava jedino od reklama koje se nalaze unutar nje. Odmah u startu smo se složili s idejom da ne idemo prema trgovačkim lancima na način da postanemo nekakavi njihovi oglašivači. Da priča ne ide u smjeru gdje je ponuda najbolja, jer to bi značilo tko više plati, imat će bolju poziciju. Ova verzija će ostati besplatna. Ne želimo da izgubi svoj smisao, a to je da ljudi na jednak način mogu doći do ponude. Čim je neka ponuda istaknuta, ljude upućujete na određeno mjesto. To nije bila naša ideja, zaključuje Stipe.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...