Istraživanje; 73 posto Hrvata kupuje robu putem interneta, samo 14 posto imali probleme s dostavom

Korisnicima poštanskih usluga u Hrvatskoj važni su cijena, pouzdana i brza dostava, a više od pola ispitanih poštanski ured posjećuje jednom mjesečno ili češće, najviše zbog plaćanja računa, podizanja gotovine i slično, pokazalo je istraživanje Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Više od 95 posto ispitanika reklo je da posjećuje poštanske urede, a osim obavljanja financijskih usluga, svaki četvrti ispitanik je rekao da jednom mjesečno šalje i prima pismovne pošiljke, dok svaki peti šalje i prima pakete.

Više od pola ispitanika zadovoljno je udaljenošću najbližeg poštanskog ureda od mjesta stanovanja, a najviše ispitanika, 45 posto smatra kako bi trebalo promijeniti odluku o nemogućnosti preuzimanja pošiljke isti dan kad je ostavljena obavijest.

Ispitanici su se izjasnili i da bi radije račune/uplatnice zaprimali na tradicionalni način umjesto elektronički, a ako bi to bilo moguće, njih gotovo 60 posto spremno je (ipak) prijeći na posve elektronički način zaprimanja računa.

Istraživanje je pokazalo i da nije zamro trend slanja pisama ili razglednica, jer je dvije trećine ispitanika navelo da je poslalo bar jednu razglednicu ili dopisnicu u godini dana, a njih 18 posto i šest ili više, pri čemu cijenu slanja pisma ili razglednica većina smatra primjerenom.

Ispitanici su rekli i da ih je 52 posto prošle godine koristilo usluge Tisak plusa, zatim dostavnih službi DPD i Overseas, DHL i ostale, a razlogom za korištenje drugih umjesto HP-a naveli su prihvatljiviju cijenu (43 posto), brže obavljanje usluge (38 posto) te mogućnost prilagodbe vremena i mjesta uručenja pošiljke (37 posto).

Prigovore na poštanske usluge u posljednje dvije godine imalo je 21 posto ispitanika, ali ga unatoč tome gotovo 40 posto takvih nije podnijelo, a više od pola ispitanika je reklo i da su s korisničkim službama pošte imali ugodno iskustvo.

Više od 73 posto ispitanih kupuje robu ili proizvode online tj. putem internetskih trgovina, od čega ih je samo 14 posto navelo da su imali probleme prilikom dostave s davateljem poštanskih usluga.

Najčešći problemi su bili kašnjenje ili ne dostavljanje robe/proizvoda.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...