“RITAM GRADA” Ugostili smo danas Nelu Šarić nakon njezinoj debija u La traviati: “Dobila sam poziv da nastupim u još dvije izvedbe”

Operna pjevačica, naša Zadranka sopranistica Nela Šarić, prije dva dana debitirala je na splitskim kazališnim daskama u slavnoj operi Giuseppea Verdija “La traviata” i to u naslovnoj ulozi pariške kurtizane Violette Valery.

Još uvijek pod dojmom, umorna, ali i zadovoljna, Nela je stigla danas i u studio Antene Zadar gdje je s nama i našim slušateljima u emisiji “Ritam grada” podijelila svoja iskustva o ovoj ulozi.

– La traviata, može se reći, da je kruna svake sopranske karijere, ja sam očito tu krunu dobila na samom početku hahahaha. Dakle, 14. veljače, na znakovito Valentinovo, dobila sam poziv ravnatelja Opere splitskog HNK bih li se predstavila 21. ožujka, dakle, za samo mjesec dana. Ja sam, hvala Bogu, imala ovu ulogu na svom repertoaru od ranije jer sam je radila u velškoj Nacionalnoj operi, doduše, to je bilo prije pet godina, ali sam je se brzo prisjetila jer mi je to, između ostalog, najdraža operna uloga i nije mi bilo teško se pripremati za tako nešto. Objeručke sam to prihvatila i u mjesec dana sam se pripremila kao da sam to pripremala godinu dana, rekla nam je Nela.

Izvedba je bila prije dva dana pred prepunim splitskim kazalištem.

– Bilo je zaista izvrsno i sve se poklopilo. Publika je bila oduševljena. Inače, splitsko kazalište je bilo rasprodano dva tjedna unaprijed pa sam malo zezala Splićane da im je trebala doći Zadranka da napuni kazalište. To je čisto šala jer je La traviata jedna od najpoznatijih opera inače u svijetu, to nije samo u Splitu. Bilo je stvarno zanimljivo, cijeli “cast” je bio predivan, bilo je dosta debija tu večer, čak je i maestro Veton Marevci debitirao kao dirigent. Energija je bila genijalna, svi su bili puni elana i ljubavi i želje da se to izvede najbolje moguće i mislim da smo odradili izvrstan posao, zaključila je naša sugovornica koja je dobitnica i brojnih nagrada, uključujući prvu nagradu žirija i nagradu Tokyo Metropolitan Opera Foundation na natjecanju Riccardo Zandonai u Italiji, apsolutnu pobjedu na Stuart Burrows Voice Awards u Walesu i drugu nagradu žirija na Otto Edelmann natjecanju u Beču.

U ovu je izvedbu, kaže, dala svu svoju energiju, kao i emotivne i fizičke kapacitete.

– La traviata je zasigurno jedna od najtežih sopranskih uloga zato što je to, možemo slobodno reći, dva sata konstantnog pjevanja i dva sata konstantne koncentracije, a fizički neću ni govoriti. Naravno, to ovisi i o režiseru, a režiser mi nije baš dao lagani posao. Usred arije, koja je zasigurno jedna od top tri najtežih arija u tom našem repertoaru, moram se dignuti na krevet, pa se spustiti, pa padam i dižem se kroz tu operu ne znam koliko puta. Samo da kažem da Violeta umire na kraju opere i zasigurno mi nije lako to ni fizički odraditi tako da sam još uvijek u popriličnoj upali mišića, otkrila nam je.

Dakle, nije jednostavno biti operna pjevačica, pogotovo u jednom takvom djelu kao što je La traviata.

Nela nam je otkrila i podatak da je dobila poziv ravnatelja splitske Opere da se pojavi u još dvije izvedbe, 17. i 19. travnja tako da je to jedan poprilično jak uzlet od samog starta, a za dalje će vidjeti, kazala je.

I na ovoj je izvedbi u utorak bilo dosta Zadrana, a drugi još stignu napraviti mali izlet do Splita i pogledati Nelu u ulozi Violette.

Za nju nema previše prilike za odmor jer već večera nastupa na  u Biogradu s djelom “Stabat mater” od Pergolesija.

– To je jedno od dragulja klasične glazbe koje se izvodi u vrijeme Korizme, a početak je u 18.30. Sutra smo u vodicama u 19 sati i u subotu u crkvi sv. Mihovila u 19 sati u sklopu Dana Sveučilišta, najavila je.

Uz nju nastupa i kolegica Nera Gojanović mezzosopranistica, Pavao Mašić na orguljama i Žan Morović, koji je i napisao cijelu muzikologiju za ovo djelo.

U “Ritmu grada” s Nelom smo pričali i o njezinoj školi pjevanja “Arija”, što možete poslušati i u emisiji.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...