Za Gaženicu interes pokazala četiri koncesionara

Na javni poziv iskazivanje interesa za koncesiju za upravljanje, vođenje i održavanje zgrade terminala na novom trajektnom i kruzerskom terminalu u Gaženici, neslužbeno doznajemo stigla su četiri pisane namjere.

Dva iskazana interesa stigla su iz Barcelone i Venecije gdje su ravnatelj Ivica Burić i njegov pomoćnik Đoni Štambuk prezentirali novu luku Gaženica, piše 057info.

Iako je u tom javnom pozivu istaknuto da će tvrtke, koje uđu u uži izbor temeljem iskaza interesa, biti pozvane na podnošenje svojih ponuda krajem 2012., početkom 2013. godine kako bi se koncesija dodijelila prije dovršenja izgradnje zgrade terminala, za sada je to spremanje ražnja, dok je zec u šumi.

Jer, sudbina putničke zgrade u Gaženici još nije politički definirana

Prošlo je 40 dana od otvaranja ponuda za izvođača radova na putničkom terminalu nove luke Gaženica za koju je projektantska procjena bila 42 milijuna eura. Na kvalifikacijama natječaja prošli su španjolski OHL (Obrascón Huarte Lain) i austrijski Strabaga čije se ponude zaokružene na 50 milijuna eura.

Obzirom da je ponuđena cijena znatno veća od projektantske realna je opcija poništenja natječaja koji se najavljuje već nekoliko mjeseci. Moguće je i izabrati izvođača radova pa od njega tražiti racionalizaciju projekta.

 

Predsjednik Upravnog vijeća Perica Šolić najavio je kako će javnost biti obaviještena o sudbini završnog dijela tog projekata koji je ocijenjen neprimjerenim za sadašnje uvjete u Državi koja na kredit i njegovo vraćanje te PDV mora osigurati skoro stotinu milijuna kuna. U srijedu će biti sjednica Upravnog vijeća, ali za sada samo s točkom dnevnog reda koja treba definirati uvjete za objavu natječaja za ravnatelja Lučke uprave. Sudbina natječaja za terminal do tada ostaje na razini politikanstva koji se mogao čuti i na prošloj sjednici Županijske skupštine kada je HDZ-ovaca Željko Lončar spočitnuo izjavu ministra Linića kako Gaženica može postati „spomenik ljudskoj gluposti”

Replicirao je SDP-ovac Svetko Šarić, ujedno član Upravnog vijeća u drugom mandatu, kazavši kako bi bila glupost graditi zgradu za 50 milijuna eura, čija je isplativost upitna obzirom da se bazira na putničkom prometu koji je, kazao je Šarić, slobodno mogao ostati i na Poluotoku. Gaženica će se završiti, ustvrdio je Šarić, ali ne u megalomanskom trošenju novca poreznih obveznika, kako su to neki zamislili.

 
gaženicalukaterminal