Facebook predstavio novi News Feed, ujedinjuje sučelje na svim platformama

Facebook je jučer najavio potpuno redizajnirani News Feed koji sučelje pretvara u nešto potpuno drugačije od onoga na što su korisnici navikli do sada. Novi elementi uzimaju ono najbolje od dizajna s mobilnih uređaja: uvećan prikaz fotografija, filtriranje…

To nije sve vezano uz novi dizajn koji bi u konačnici trebao zahvatiti sve platforme i uređaje vezane uz njih. Da, na red će eventualno doći i nove mobilne varijante. Filtriranje je posebno naglašen aspekt nove inkarnacije ove društvene mreže, a korisnicima bi trebao omogućiti biranje sadržaja kojeg oni žele vidjeti (glazba, fotografije, svi prijatelji, itd.), a mjesta za oglase će, naravno, biti još više.

Zuckerberg je ovu promjenu htio “zbog toga da iskustvo bude što je moguće bliže čitanju osobnog časopisa”. U kompaniji su otkrili kako je gotovo 50% svog sadržaja na News Feedu u obliku fotografija, a 30% sadržaja dolazi sa stranica, stoga je bio logičan potez učiniti nešto i po tom pitanju. Kako to izgleda u praksi i što zaposlenici Facebooka imaju za poručiti valja vidjeti u videu:

Prijaviti se za nešto raniji pristup novom News Feedu je moguće na linku, a kompanija će ga postupno uvoditi na sve više računala, kao što je uostalom i do sad bio slučaj sa značajnijim promjenama ove društvene mreže.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...