Biograd je europskim gostima postao navika

U prvih šest mjeseci ove godine grad Biograd na Moru bilježi iznimno dobre turističke rezultate. Ako uzmemo u obzir globalne recesijske trendove te vremenske nepogode diljem Europe, naročito u svibnju i prvoj polovici lipnja, broj gostiju i broj ostvarenih noćenja u prvoj polovici godine u porastu je između 13 i 14 posto.

– Po podacima koje svakodnevno pristižu i redovito se evidentiraju, broj gostiju u prvih šest mjeseci iznosi 60.125, što je za 13 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, dok je broj ostvarenih noćenja za to razdoblje 282.943, što je porast od 14 posto, obznanio je Ivo Eškinja, prvi čovjek biogradskog turizma, direktor Turističke zajednice.

 

Raste od 1995.

Sve to Biograd postiže sa smanjenim smještajnim kapacitetom, budući da se tek očekuje otvaranje turističkog naselja Crvena luka i jednog hostela. Porast je zabilježen u svim vrstama smještaja a najizraženiji je u hotelima, kampovima i nautici.

Eškinja pritom ističe da brojke koje govore o rastu nisu novost, one su, naime, obilježje biogradskih turističkih sezona već zadnjih nekoliko godina, točnije od 1995. godine, od kada se bilježi konstantan porast broja gostiju i broja noćenja.

Tako je tijekom prvih šest mjeseci u 11 biogradskih hotela zabilježeno 23.913 posjetitelja, koji su ostvarili 74.952 noćenja. U istom vremenskom razdoblju nautika je ugostila 21.308 gostiju, a oni su ostvarili čak 120.135 noćenja. Kampovi u prvoj polovici godine broje 10.274 gostiju i 60.451 noćenja.

– Nešto slabija je bila popunjenost u privatnom smještaju, gdje je boravilo 3.817 gostiju, međutim, ostvareno je 20.349 noćenja, precizan je Eškinja naglašavajući kako je evidentan porast broja domaćih gostiju.

 

Jučer 10.000 gostiju

Na jučerašnji dan u Biogradu je bilo prijavljeno gotovo 10 tisuća gostiju.

– Ako se po jutru dan poznaje, onda će Biograd na Moru bez sumnje i ove godine zabilježiti još jednu rekordnu turističku sezonu, puno više od milijun noćenja, uvjeren je Eškinja.

Vidljivo je da je Biograd zadnjih godina učinio snažan iskorak na tom planu te postao vrlo tražena i prepoznatljiva turistička destinacija. I nije to samo rezultat promoviranja grada kao turističke destinacije, koje je bez sumnje vrlo važan čimbenik, već i njegove kompletne pripremljenosti.

– Ono što se zadnjih nekoliko godina u gradu postiglo je zajedništvo svih subjekata u turističkom privređivanju, a sav taj rad i trud konačno daje i rezultate. Teško da bi se bez takvoga zajedničkog angažiranja grad mogao profilirati kao jedna poželjna top destinacija, kaže Eškinja, dodajući da je ljetna turistička shema iz godine u godinu sve kvalitetnija i raznovrsnija.

Kriza je, ne zaboravimo, uvelike povod da se od onog što se ne mora – odustane. Nasreću, za ogroman dio još živoga srednjeg sloja u Europi putovanje i odmor više nisu samo luksuzna, već u navikama nasušna potreba.

 

Projekti kroz cijelu sezonu

– Naš okvirni program i nadalje je naš Najduži stol, s kojim započinjemo, i Biograd Boath Show, s kojim zatvaramo punu turističku sezonu. Između toga svakodnevno su se i to na više različitih lokacija održaju razne kulturne, zabavne i sportske priredbe te bogata gastroponuda, govori Eškinja.

Na tom planu ove sezone je nekoliko novih projekata poput nedavno održanog Prvoga ljetnog međunarodnog festivala LAG-ova “LAG summer festival” koji je u tri dana okupio 15-ak tisuća posjetitelja i više od 200 izlagača iz 40-ak LAG-ova iz osam europskih zemalja.

– Onda i ne čudi da se za naš grad u srcu Jadrana čuje diljem Europe i šire, zaključio je Ivo Eškinja Eškinja.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...