Ništa od rotora na Žmirićima, semafori su najbolje rješenje

Kružni tok, pa čak i dvotračni rotor ili, pak, semaforizirano raskrižje s dva lijeva traka za skretanje iz smjera Puta Nina na zaobilaznicu, odnosno Ulicu Hrvatskog sabora, te dvije desne trake koje sa zaobilaznice idu prema Kožinu, pitanje je o kojem se jučer žučljivo raspravljalo u Velikoj vijećnici Grada Zadra.

Tamo je, naime, na javni uvid dana izmjena i dopuna detaljnog plana uređenja područja Žmirići, u sklopu kojih je prezentirano prometno rješenje kao dio obuhvata plana. Projekt je po narudžbi Hrvatskih cesta d.o.o. i Grada Zadra izradio arhitektonski biro D&Z u vlasništvu Zdravka Livakovića, a tko će ga, ukoliko se plan sa semaforiziranim raskrižjem usvoji realizirati te koliko će njegova izgradnja koštati, nitko od sudionika jučerašnjeg izlaganja nije mogao reći.

– Često putujem upravo tom dionicom od Petrčana do grada, tako da mi se rotor čini boljim rješenjem od ponuđenog. Ne smije se ići u investiciju po sustavu “meni se čini da će to biti bolje”. Treba iznaći ozbiljno i seriozno rješenje. Ne treba ići grlom u jagode, rekao je dogradonačelnik Zvonimir Vrančić, koji se u raspravu uključio nakon što je svoje viđenje ponuđenoga prometnog rješenja iznio Elvis Perinčić, prometni stručnjak Odsjeka za sigurnost cestovnog prometa PU zadarske.

Perinčić je ustvrdio kako je kružni tok bolje rješenje, a pozvao se na statistike o broju vozila koja kroz dva ljetna mjeseca cirkuliraju tom prometnicom i stvaraju gužvu, nerijetko i prometni čep s kilometarskom kolonom. Donedavni načelnik Prometne policije pri PU zadarskoj iznio je i podatak da se na zadarskom području više prometnih nesreća događa na semaforiziranim raskrižjima nego na kružnim tokovima. U to su, međutim, sumnju izrazili predstavnici D&Z-a Zoran Šuša i Filip Juranov, prezentiravši podatke za zagrebački kružni tok na kojemu se, kako su kazali, događa najmanje 50 nesreća godišnje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...