Uspjeli vratiti zimsku večernju liniju za Veli Iž

Otočni sabor odnio je novu “pobjedu” u pregovorima s predstavnicima Agencije za obalni linijski promet. Uspjeli su ih uvjeriti da vrate večernju brzobrodsku liniju Zadar – Sali – Zaglav – Veli Iž – Zadar. Linija bi trebala ponovno početi prometovati iza 1. studenoga, a umjesto u 20 sati, brod bi iz Zadra trebao kretati u 19 sati i 30 minuta, kazao je predsjednik Otočnog sabora Denis Barić.

– Na inicijativu mještana Velog Iža koji su nam se obratili za pomoć, organizirali smo, zajedno s Gradom Zadrom, prvi sastanak u Gospodarskoj komori s Agencijom za obalni linijski promet. Tamo su nam predočili svoj stav da nema dovoljno đaka, ali mi smo u statističkoj procjeni koju su priložili pokazali da ima dosta putnika za tu liniju, a ima i đaka jer još tada nije ministar Siniša Hajdaš Dončić donio pravilnik o popustima i „pokazima“ na tim linijama tako da su te procjene bile nepotpune.

Predočili smo to sve na tom sastanku i oni su prihvatili te argumente i zatražili od brodara ponude. Čujem da je prije neki dan u Komori bio sastanak Agencije s brodarom i da su se dogovorili. Sad čekamo formalno da odluka ide na Upravno vijeće koje će donijeti tu odluku. Mi se nadamo da bi linija mogla zaživjeti od idućeg ponedjeljka jer 1. studenoga je praznik, u petak, a oni plove samo kad je školska nastava – kaže Barić.

 

Troškovi smanjeni 50 posto

Otočani su nakon zborova mještana na Ižu predložili da se pristaje u trajektnom pristaništu pošto je Grad Zadar uložio dobra sredstva u trajektno pristanište da se osposobi za noćno pristajanje, jer je tamo postavljena rasvjeta i čekaonica čime su stvoreni uvjeti za komunikaciju putnika i za noćno pristajanje. Na taj su način smanjeni i troškovi i to za 50 posto. Brodar je ostao isti, G&V Line, koji je dobio koncesiju 1. srpnja Zadar – Sali – Zaglav – Zadar. Sada će se večernjom linijom koristiti desetak đaka, redovnih srednjoškolaca, ali i polaznika raznih slobodnih aktivnosti.

Do sada su đaci morali biti smješteni negdje u gradu, kako se tko snašao, ali je problem što roditelji nisu mogli ići na roditeljske sastanke, na informacije, jer nisu imali vraćanje nazad kad je zimski plovidbeni red. Tako za Veli Iž sada ima jedna brodska linija Zadar – Iž – Rava i radnim danom dvije katamaranske od kojih jedna dnevna Zadar – Iž – Rava, i večernja samo Iž – trajektno pristanište, te trajektna linija koja zimi ne plovi ponedjeljkom i četvrtkom, a ostalim danima jedan put dnevno i to s trajanjem od sat vremena iz Zadra.

– Ipak se može nešto napraviti. Mi stojimo iza toga da se razgovorom, argumentima s jedne i druge strane i komunikacijom s otočanima može napraviti neki pomak i naći neko zajedničko rješenje na obostranu korist. Zadovoljni smo s postignutim – zaključuje Denis Barić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...