Kako je Twitter proslavio Zadar; hashtag morske orgulje među prvih deset u svijetu

Prema prvim podacima TZ-a Grada, u Zadru je na blagdan Tijelova boravilo oko pet tisuća gostiju. Njih 2800 smjestilo se u Zadru, dok je ostatak, njih 2000 stiglo kruzerom. Direktor TZ-a, Ante Galić, upitan je li i koliko je Zadru pomogla titula Top destinacije 2016. odgovara kako je to samo posljedica marketinga na kojemu se intenzivnije počelo raditi prije dvije godine. Posao su olakšale društvene mreže.

– Posljednje dvije godine u Zadar dolaze strani novinari koji kad se vrate doma o nama pišu članke ili blogove koji oduševljavaju čitatelje. To je rezultiralo našom dobrom promocijom. Važno je spomenuti kako je prošle godine u studenom hashtag morske orgulje bio među top deset hashtagova na Twitteru a to nije mala stvar – kaže Galić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...