Google objavio kuda i koliko se krećemo; Evo koje su navike Zadrana posljednih dana

I dok vlade diljem svijeta razmišljaju o uvođenju obveznog praćenja svojih građana, jedna druga država, država u državi (op.a) već to radi godinama. Dakako, riječ je o Googleu, koji se ovih dana, zapravo, pohvalio rezultatima praćenja svjetskog stanovništva. Ni naša zemlja nije izuzetak.

Iako mnogi vjeruju da su ovo poprilično realni podaci, prema informacijama koje je Google službeno objavio na ovim stranicama, riječ je o podacima sa servisa Google Maps, a odnosi se na kretanje korisnika u različitim područjima, poput trgovina, restorana, rekreacijskim zonama, javnim mjestima poput parkova, javnog prijevoza, ali i poslovnim i stambenim zgradama.

Podaci koji su dobiveni od korisničkih mobilnih uređaja (na to ste pristali prilikom instalacije aplikacije i prihvaćanja uvjeta korištenja) a pokazuju trendove kretanja za cijelu Hrvatsku te zasebno po županijama.

Rezultati su predstavljeni za razdoblje od posljednja dva tjedna veljače i cijeli ožujak, a prema njima posebno je vidljivo kada su kampanja #ostanidoma i naputci Ministarstva unutarnjih poslova počeli djelovati na građanstvo. Dakako, riječ je o sredini ožujka kada su službene mjere ograničenja kretanja i stupile na snagu.

Zadrani u znatnoj mjeri smanjili kretanje

Zadrani su, unatoč iznimkama, i to onim lošim, ostali kod kuće. Prema informacijama koje je podijelio Google, u restorane, kafiće, trgovačke centre, muzeje, kina i kazališta odlazimo tako 77 posto manje nego što je to bilo uobičajeno prije krize. Trgovine mješovitom robom, tržnice, ljekarne i drogerije Zadrani posjećuju u prosjeku 51 posto manje, a u parkovima se zadržavamo 19 posto manje nego ranije.

75-postotno smanjenje zadržavanja zabilježeno je u kategoriji javnog prijevoza, dok se u poslovnim zgradama ili mjestima za koje su korisnici naveli kako je to njihovo radno mjesto zadržavamo 47 posto manje no ranije.

Prosječno zadržavanje u privatnim odnosno rezidencijalnim područjima na razini zemlje poraslo je za 15 posto, dok je povećanje na razini naše županije čak značajnije i iznosi 25 posto prema podacima Google-a.

Slični podaci i na razini zemlje

I nacionalno gledajući Hrvati slušaju upute Stožera. Tako se u kategoriji trgovina, restorana i kafića krećemo 57 posto manje, u parkovima 45 posto manje, javni prijevoz koristimo u prosjeku oko 74 posto manje, tok na radnim mjestima boravimo u prosjeku 50 posto manje.

Podsjetimo još jednom kako je gledano razdoblje od 16. veljače do kraja ožujka, a velike promjene vidljive su upravo od sredine posljednjeg promatranog mjeseca.

Želite li preuzeti PDF s podacima za svaku županiju zasebno, to možete učiniti na ovoj poveznici.

I za sam kraj, dakako, još jednom apeliramo da ostanete doma i brinete o sebi, svojim bližnjima i svima nama. Pokazali ste, a sada za to imamo i dokaz, da možete. Bravo!

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...