Turistička ponuda Zadarske županije predstavljena Austrijancima, Kadija: “Stižu nam odlične vijesti, interes gostiju je velik”

Turistička zajednica Zadarske županije održala je danas online prezentaciju za poslovne partnere iz Austrije dok su još krajem travnja i početkom svibnja održane one za tržište Njemačke i Mađarske.

Nastavljaju se virtualne prezentacije na kojima se najznačajnijim emitivnim tržištima predstavlja turistička ponuda Zadarske županije, a koje se organiziraju u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ). Tako je danas održana prezentacija Turističke zajednice Zadarske županije za austrijsko tržište koja je okupila je 16 sudionika,  a organizirana je u suradnji s predstavništvom HTZ-a u Beču.

Prethodno je za tržište Njemačke 26. travnja u organizaciji predstavništva HTZ-a iz Frankfurta i ispostave u Münchenu održana prezentacija TZ Zadarske županije za prodajno osoblje turističkih agencija, turoperatore i medije koju je pratilo 32 sudionika. Uslijedila je prezentacija 6. svibnja za Mađarsku koju je organiziralo Predstavništvo HTZ-a u Budimpešti, a na kojoj se isključivo predstavila ponuda zadarske turističke regije od strane TZ Zadarske županije, a nakon koje je uslijedila i radionica. Ovo je virtualno događanje okupilo više od 110 sudionika, a tijekom dana je održano gotovo 300 individualnih sastanaka.

Povodom održanih virtualnih prezentacija direktorica Mihaela Kadija izjavila:  „Sa navedenih tržišta stižu nam odlične vijesti, interes brojnih partnera je zaista velik, a što ususret sezoni svakako obećava, ali i opravdava naše nade koje polažemo upravo u goste s naših najvjernijih tržišta.“ Dodala je tome: „Pri kraju smo ciklusa ovakve vrste prezentacija, preostaje nam odraditi još onu za tržište Francuske idući tjedan“ i zaključila kako uvelike ohrabruje pad broja zaraženih i sve veća procijepljenost našeg stanovništva, a što je temelj za dolazak velikog broja gostiju u našu županiju.

U fokusu je ovakvih virtualnih događanja predstavljanje bogate ponude Zadarske županije ali i informiranje inozemnih partnera o trenutnim uvjetima ulaska u Hrvatsku i povratka u matičnu zemlju, te predstavljanje nacionalne oznake sigurnosti Safe stay in Croatia.

Na prezentacijama se naglašava raznolikost Zadarske županije kako geografska, tako i ona turističkih proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a što snažno gradi brend „Reci DA! svemu“. Prvi dio prezentacije ističe doživljaje po subregijama, nakon čega se  prezentacija fokusira na turističke proizvode. Uz glavne se smještajne kapacitete i njihovu ponudu dodatno prezentiraju i razni alati koje Turistička zajednica Zadarske županije nudi za turiste ali i profesionalce, kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Informativne i pune korisnog sadržaja web stranice Turističke zajednice Zadarske županije aktivne su na čak  10 jezičnih varijanti i predstavljaju veliki napredak u promidžbi.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...