Što mislite o kulturnom identitetu Zadra i kako biste ga brendirali? Ispunite upitnik

Grad Zadar pokrenuo je projekt brendiranja s ciljem stvaranja komunikacijskog sustava koji će pomoći uspostavljanju i razvoju kulturnog identiteta grada.

Tim povodom pozivaju građane na ispunjavanje on-line upitnika, a kako bi svojim odgovorima direktno pridonijeli provedbi istraživačkih aktivnosti projekta brendiranja.

Realizacija projekta odvija se kroz UO za kulturu i šport te se realizira kroz istraživačke aktivnosti. Aktivnost je predviđena Planom razvoja kulture Grada Zadra 2019. – 2026. kroz strateški cilj “Ojačati vidljivost kulture prema ciljanim skupinama” i cilj “Jačanje grada Zadra kao kulturnog središta”.

Upitniku do kraja ovog tjedna možete pristupiti na sljedećem linku:

https://limesurvey.srce.hr/275323?lang=hr.

Napomenimo, provedbu istraživačkih aktivnosti za potrebe identitetskog sustava grada Zadra provodi tvrtka FV savjetovanje na čelu s Feđom Vukićem. Vrijednost nabave za navedeni posao je 138.000,00 kn bez PDV-a.

 

Feđa Vukić, Zadranin, povjesničar umjetnosti koji je doktorirao na području teorije dizajna na Univerzitetu u Ljubljani, od 1994. predaje teoriju i povijest dizajna na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 
brendiranje gradaidentitet zadra