Što se događa u vašem tijelu kad jedete tunu iz konzerve?

Postoje brojni benefiti konzumacije tune u konzervi prije nego što uopće pročitate deklaraciju. Može dugo stajati na polici, nije preskupa i može se koristiti u brojnim jelima – od salata do sendviča.

I nutricionistički gledano, tuna iz konzerve ima puno prednosti, iako previše tune iz konzerve može dovesti do trovanja živom.

Ako uživate u konzerviranoj tuni svakodnevno u salatama i sendvičima, postoji nekoliko stvari koje se događaja u vašem tijelu kad je jedete svakodnevno, donosi EatThis.

1. Povećat ćete unos proteina

Unošenje proteina u vašu prehranu može biti iznimno korisno zato što ćete se duže osjećati sitima i konačno, konzumirat ćete manje kalorija. Konzervirana tuna to i radi. Tuna pakirana u ulju sadrži 46,6 grama proteina, dok tuna u salamuri sadrži 31,7 grama proteina. Uzimajući u obzir da biste trebali konzumirati 0.36 grama proteina na 0.45 kilograma vaše težine, samo jedna konzerva tune može biti dostatna za optimalan dnevni unos.

2. Poboljšava zdravlje mozga i očiju

 

Zahvaljujući omega 3 masnim kiselinama, ojačat ćete vaš mozak i funkcija oka jedući sendvič od tune za ručak. DHA, omega 3 masna kiselina poznata je da pomaže u poboljšanju pamćenje. Također, može utjecati i na smanjenje upale i smanjivanje simptoma suhog oka.

3. Ako je pakirana u ulju, mogli biste dobiti kilograme

Iako tuna u konzervi pakirana u ulju ima neke benefite poput činjenice da ima više proteina i okusa nego kad je pakirana u salamuri, tuna u ulju ima više kalorija, masti i može dovesti do viška kilograma. Svakako biste trebali birati tunu u salamuri ako želite unijeti manje kalorija i masnoća.

4. Mogli biste se osjećati napuhnuto

Jedan od sastojaka koji se može pronaći u konzerviranoj tuni je natrij, koji u najvećem broju slučajeva vodi do nadutosti. Prema Institutu Linus Pauling, konzerva tune, nebitno radi li se o onoj u ulju ili salamuri sadrži četvrtinu vašeg prosječnog unosa natrija. Iako je natrij ključan za regulaciju tjelesnih tekućina, preveliki unos može dovesti do nadutosti. Stoga budite oprezni koliko konzervirane tune jedete svakodnevno.

5. Mogli biste se otrovati živom ako je jedete previše

Konzervirana tuna sadrži znatno manje žive od svježe tune, što znači da je možete jesti češće. Kao neurotoksin, živa je nešto što bi se trebalo izbjegavati kad god je moguće. Kad vidite tunu u konzervi na kojoj stoji “lagana tuna”, to znači da sadrži puno manje žive nego svježa tuna. Takva se tuna može jesti jednom tjedno bez ikakvih problema.

 
hranakonzervaribatuna