Iz grada s najljepšim zalaskom sunca dolazi nam novi hrvatski modni brand – CHARM&S

Modne znalce i ljubiteljice hrvatskog dizajna oduševit će činjenica da je ovih dana Suncem okupanom Zadru pokrenut novi hrvatski modni brand i web trgovina CHARM&S.

U pokretanje nove modne marke na hrvatskom tržištu hrabro su se upustile dvije prijateljice, Maja Živković i Sandi Babić dugogodišnje ljubiteljice elegantnog i svevremenskog modnog izričaja.

Nakon što doslovce otkad smo bile djevojčice maštamo o ovom poslu, nakon nekoliko godina modne uspavanosti odlučile smo krenuti i rekle sad ili nikad, istaknula je Sandi, inače financijska direktorica tvrtke.

Iza svih nas je nekoliko iznimno napornih godina i vjerujemo da je upravo sad odlično vrijeme za pravo modno osvježenje, kazala nam je Maja, kreativka i marketing menadžerica CHARM&S-a.

Od starta smo znale da želimo raditi modu za sve žene, bez obzira na godine i građu. Željele smo da se naši kupci u haljinama osjećaju kao u drugoj koži, za što su nam pri stvaranju kolekcije bili presudni materijali koji dišu i miluju i najosjetljiviju kožu na najvećim ljetnim temperaturama, dodala je.

Inspiraciju za prvu kolekciju dvije prijateljice su pronašle u vječnom ljetu, boravcima na dalmatinskom suncu, šetnjama uz plažu i vrućim ljetnim zabavama.

Ovom kolekcijom smo htjele probuditi modnu uspavanost koja nas je sve pokosila proteklih godina, a prema reakcijama kupaca i prvim pogledima javnosti mislimo da smo u tome i uspjele, složile su se Zadranke.

Proljetni dio kolekcije mami ugodnim i laganim viskozama u nježnoj puder rozoj boji i trendi boji mente te vječnim modelima malih crnih haljina u žakardu tigrastog uzorka. Ljetni dio kolekcije osvaja tigrastim uzorcima, raskošnim kaftanima, pamucima i svilama za najuzbudljivije dnevne stylinge. Fotografiranje za prvi lookboog brenda potpis je poznate modne fotografkinje Maje Kljajić.

Jedna od zanimljivosti ove friške modne priče su i nazivi haljina kojima su dizajnerice odale hommage ženama u svom životu i okolini koje su ih inspirirale prilikom dizajniranja kolekcije. Tako će od ove godine mnoge stylish ljetne ormare krasiti Tina, Irena, Anna, Erny, Lilly….

Osim želje da zadovolje ukuse i želje kupaca, pri pokretanju brenda nisu zaboravile na održivost i očuvanje planeta stoga su prvenstveno u procesu dizajniranja vodile računa da je odjeća kreirana od najkvalitetnijih materijala, u krojevima i veličinama koje će kupci nositi dugo. Naime, stava su da se održivost modne industrije ne ogleda u organskom porijeklu tkanina već u smanjenju modnog otpada, kreirajući komade koji će se nositi iznova, dugo godina.

Tako svi skupa, i mi i kupci, svjesno pomažemo održivosti modne industrije, smanjenju modnog otpada i emisije CO2 pri proizvodnji i uništavanju viškova, ponosno ističe Sandi.

Na njihovoj internetskoj stranici možete pronaći sve proizvode, a mi vam donosimo malu galeriju s dijelom programa…

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...