Čistoća je ključ uspjeha u turizmu, no u svakom žitu ima kukolja!

Jedan od najpoznatijih turističkih slogana kaže “Čovjek je ključ uspjeha u turizmu.” No, iluzorno je očekivati da će jednako i u skladu s navedenim sloganom razmišljati svi naši sugrađani, uključujući i zaposlenike gradskih tvrtki koji bi ga itekako trebali slijediti.

Iako smo već u nekoliko navrata upozoravani od strane naših sugrađana kako djelatnici gradske tvrtke “Čistoća”, u pauzama za vrijeme radnog vremena vozila ostavljaju na neprimjerenim mjestima u pješačkoj zoni u povijesnoj jezgri grada, tek sada smo uspjeli i slikovno potvrditi kako se vozilo ove komunalne tvrtke koja ukrcava i prevozi mješoviti kućanski otpad po ulicama na Poluotoku uredno parkira ni manje ni više najčešće pored crkve sv. Krševana.

Pohvalno je što nam je grad lijep koliko je čist, ali od ovog poteza i groznog udara na jedno od osjetila i to onog njuha, onesvijestio bi se i sam jedan od zaštitnika našeg lijepog grada, sv. Krševan.

Da bi turistička slika bila ljepša, sv. Krševanu se pridružio i Petar Zoranić koji bi našim gostima mogli objasniti, ako su dovoljno ograničeni, kako je parkirani kamiončić zapravo moderna eksperimentalna instalacija uklopljena u povijesni prostor te predstavlja još jedan u nizu “uspješnih” projekata Grada Zadra.

Naravno, kamion bi se dao zakamuflirati u urbano-povijesnu bajku, no “miris” uz ova kulturna dobra, teško. Možda bi prošla priča o antičkom groblju sa savršeno očuvanim primjercima u svako smislu, no u taj dio priče se ne razumijemo previše. Mada bi čak i takva priča djelovala “šarmantnije” nego ona po kojoj je u blizini možda “krepalo” leglo pantagana. Ipak, glavni i odgovorni lik ove priče je samo skromni kamiončić gradske Čistoće.

Iako je parkiralište od sv. Krševana udaljeno svega 50-ak metara, neki pojedinci imaju jezivu potrebu zaći tik do prostora njihove namjere pa tako očito i određeni pojedinci zaposleni u ovoj gradskoj tvrtki ne razmišljajući kakvu poruku ovim svojim tzv. bezazlenim činom šalju našim gostima, ali i sugrađanima.

Tužno je da su upravo djelatnici ove tvrtke Ante Miočić i Vladimir Bratović (Team Dado i Vlado) 2006. godine u Cavtatu od Hrvatske turističke zajednice dobili nagradu za čistače godine. To samo govori, kako u svakom žitu ima kukolja. Na žalost.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...