NASA ima loše vijesti oko “pronalaska” novog planeta

Znanstvenici sa sveučilišta Caltech bili su uvjereni su da su pronašli novi planet, no iz NASA-e je stigla nova vijest oko “otkrića”.

Michael Brown i Konstantin Batyginsu objavili priču o postojanju “Planeta 9” čije je postojanje tek trebalo dokazati, no NASA poručuje kako je premalo dokaza da planet doista postoji, dok je Jim Green iz NASA-e poručio kako je taj misteriozni planet “tek zvijezda u nastajanju”.

– To naprosto još uvijek nije novi planet. Prerano je da bi sa sigurnošću rekli da se radi o planetu. Ono što vidimo tek su prerane pretpostavke, poručio je Green iz NASA-e.

Znanstvenici su do teorije došli nakon što su uočili pet objekata u istom pojasu koji imaju istu točku najbližu Suncu i isti kut orbite u odnosu na rub Sunčeva sustava. Prema Brownovim riječima, to ne može biti slučajnost i to samo može značiti da je u pitanju velika gravitacijska sila koja ih je posložila na taj način. Ta bi sila morala dolaziti od planeta 10 puta veće mase od Zemljine koji je na udaljenosti 20 puta većoj od Neptunove. Brown i Batygin tvrde da samo tijelo takve mase i udaljenosti može objasniti ponašanje Sedne i ostalih objekata u pojasu.

Pronalazak novog planeta bila bi potvrda da se i u našem Sunčevom sustavu možda kriju još mnoga za sada nepoznata iznenađenja, no za sada još uvijek službeno nemamo novi planet.