Čokoladna budućnost

Volite čokoladu? Evo što kažu analitičari koji će trendovi u proizvodnji popularnog slatkiša prevladati u 2017.!

Arhiva, ilustracija

Cargill kaže da će ključni trendovi koji će predvoditi industriju čokolade i kakaa sljedeće godine biti premium, zdravlje, održivost i čistoća, piše Agrobiz.

Međutim, tvrtka ističe da se cjelokupno konditorsko tržište suočava s izazovnom okolinom gdje padaju marže zbog stagnirajuće potražnje u Europi i na izvoznim tržištima. Konditori su pogotovo izloženi visokim cijenama zrna kakaa, pojašnjava Niklas Andersson, marketinški direktor za kakao i čokoladu u Cargilu. „Teško je prenijeti povećanje cijena na kupce, pa su marže stisnute“, kaže on.

Industrija čokolade se također suočava s povećanim pravilima i zakonima zbog javne rasprave o masnoćama i šećerima, dodaje Andersson. U UK, na primjer, postoji pritisak za micanjem konditorskih proizvoda s linije blagajni u supermarketima.

Cargill je identificirao tri stupa koja mogu poboljšati marže i rast konditorske industrije dugoročno, stoji u izvješću. Tri stupa uključuju upravljanje rizikom cijena,  što znači kupovinu sirovina kao što su kakao, mlijeko i šećer u pravo vrijeme i po pravim cijenama; reformulacija proizvoda kako bi se zadovoljile potrebe potrošača i smanjenje troškova.

Treći stup je da se konditori moraju prilagoditi potrebama potrošača kroz „poboljšanja i inovacije, ili kroz uvođenje premiuma ili unaprjeđenjem pozicije proizvod u marketingu“, kaže Andersson. „Uvesti premium može stimulirati potražnju za tamnom čokoladom, čokoladom s oznakama podrijetla ili vrstama zrna. Potrošači su često spremni platiti više za premium proizvode.“

Primjer inovacije u proizvodnom marketingu je promocija postojećih karakteristika proizvoda, promocija zdravlja i wellnessa, efektivno repozicioniranje proizvoda, dodaje. Uz četiri trenda koja su uključena u izvješće, Cargill predviđa da će personalizacija biti budućnost industrije čokolade. „Personalizacija je trend koju su primijetile mnoge industrije, ali koja nije u potpunosti pretočena u čokoladno konditorstvo još uvijek“, kaže tvrtka. „Međutim, male trgovine koje nude kupcima da sami dizajniraju svoju čokoladu, na primjer, postaju sve češće.“

Cargill kaže da su kombinacije povrća i čokolade postaju popularne diljem raznih kategorija. Prošle godine, Cadbry je radio na inovativnoj kremi od kelja kako bi obilježio stogodišnjicu svog Milk Traya. Tony Chocoloney nedavno je uveo ograničenu seriju čokoladnih prutića s bijelom čokoladom, mrkvom i orasima.

Cargill dodaje da će ukusna inspiracija otići korak dalje u čokoladnom svijetu. „Ukusni trend započeo je prije par godina sa slanim karamelom i tada smo vidjeli više inovativnih okusa kao što su slanina zajedno s čokoladom“, kaže Andersson. Kombiniranje različitih okusa i tekstura u jednoj čokoladici postaje uobičajena strategija za konditore kako bi stvorili ukusne proizvode.

Na primjer, Milka trostruki karamel ima različite teksture u jednoj čokoladi. U 2016. Hershey je također lansirao svoju Take5 čokoladicu u SAD-u sa pet različitih slojeva više okusa i tekstura.

Ostavi komentar koristeći Facebook



Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar