konkurencija smanjila broj dolazaka

Petodnevni all inclusive odmor u Turskoj 500, u Zadru 1000 eura; Večera kod nas 250, u Antaliji 140 kuna

Arhiva AZD/Ilustracija
Tamni način

Prema službenim podacima iz eVisitora, prenosi Jutarnji, u prvih sedam mjeseci 2018. godine Hrvatska i dalje bilježi rast u dolascima i noćenjima, i to od šest posto, no srpanj u dolascima turista u odnosu na 2017. stagnira, a početak kolovoza očito bilježi pad.

I Hrvatima i Španjolcima, čini se, sada stiže hladan tuš, i to u najvećoj mjeri kao posljedica ponovnog jačanja tržišta poput Turske, Tunisa i Egipta, država kojima je Mediteran posljednjih godina, zbog loše geopolitičke situacije, “uzimao” goste i kapitalizirao na njihovu turističkom potopu.

Njemačke turističke organizacije tako svojim turistima u Turskoj nude petodnevna putovanja u Antaliju po prosječnim cijenama između 300 i 500 eura, s all inclusive ponudom u hotelima, uračunatim letom i pristojbama.

S druge strane, takvo isto putovanje u Zadru Nijemac će morati platiti između 700 i 1000 eura, a pritom će za vanpansionsku potrošnju morati izdvojiti znatno više nego kod naših konkurenata.

Primjerice, obrok u fast food restoranu tipa McDonald’sa u Antaliji stoji 16 lira, odnosno 19 kuna, a večera za dvoje u koju je uključeno predjelo, glavno jelo, čaša vina i desert je oko 140 lira ili 170 kuna.

Cappuccino stoji 11 lira ili 14 kuna, a pivo u kafiću prosječno stoji 15 lira, to jest 18 kuna.

S druge strane, burger u zadarskom McDonald’su košta tridesetak kuna, a za večeru od tri slijeda i čašu vina za dvoje gost mora izdvojiti otprilike 250 kuna.

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar