najveći sajam plovila u hrvatskoj i srednjoj europi

20. Biograd Boat Show posjetilo gotovo 17 tisuća ljudi

Arhiva AZD/Ilustracija

Najveći sajam plovila u Hrvatskoj i Srednjoj Europi koji je ove godine oborio rekorde s više od 320 registriranih izlagača i preko 300 brodova od čega 40 premijera.

Nakon 20 rekordnih sajmova, Biograd Boat Show u organizaciji turističke tvrtke Ilirije d.d.  ovim jubilarnim izdanjem potvrdio je svoju poziciju vodećeg sajma plovila u Srednjoj Europi, s najvećim brojem izlagača i plovila na Jadranu.

Biograd Boat Show je već godinama mjesto okupljanja svih segmenata nautičke industrije i turizma: (I) luke nautičkog turizma – marine, (II) čarter, (III) brodograditelje, (IV) brodare, (V) proizvođače brodske i nautičke opreme, (VI) ronilački turizam i (VII) pustolovnog turizma. Slijedom čega je u ovih dvadeset godina izrastao u kongres hrvatske nautičke industrije i turizma što je potvrđeno i kroz organizaciju 2. HGK Dana nautike sa bogatim dvodnevnim kongresnim programom.

Za razliku od drugih sajmova plovila na svijetu, Biograd Boat Show traje do zalaska sunca, nastavljajući cjelokupni događaj uz zabavni program do 2:00 ujutro, a kasnije i u središtu grada.

Ovogodišnji Biograd Boat Show posjetilo je 16.860 osoba, impresivna brojka koja predstavlja tri puta veću brojku od same populacije grada Biograda na Moru.

Tijekom sajma održano je 12 društvenih događaja na 5 lokacija unutar Marine Kornati na kojima je sudjelovalo 5 bendova, dj-jevi, vatromet te prikaz svih događanja na sajmu na 5 Jumbo ekrana. Na regatnim manifestacijama sudjelovalo je više od 700 sudionika. Rekordan broj izlagača i izloženih plovila, potom brojna događanja i prekrasno okruženje, ovogodišnji Biograd Boat Show posebno je bio privlačan međunarodnim posjetiteljima.

Sajam je pratilo 12 inozemnih produkcija uključujući 4 TV produkcije i prikaz u 100 zemalja diljem svijeta čime će se dodatno promovirati ne samo Biograd Boat Show već Hrvatska, odnosno i Hrvatska nautička industrija i turizam.

Jedinstvena nautička platforma za umrežavanje- Biograd B2B u svojoj prvoj godini privukao je preko 400 poslovna sudionika, stvarajući put za dodatni razvoj Biograd Boat Show-a u budućnosti.

U nedostatku izložbenog  prostora Ilirija d.d. je stvorila Biograd B2B Nautical Business Networking događaj koji je omogućio poslovnim posjetiteljima sudjelovanje na Biograd Boat Showu bez izložbenog štanda. Biograd Boat Show postao je mjesto susreta nautičkog turizma što su prepoznale i stručne organizacije službeno kroz organizaciju kongresnog djela sajma „2.HGK Dani Nautike“. Grad Biograd je bio pokrovitelj događaja, dok je HGK kao sponzor sudjelovala i kreirala svoj kongresni dio sajma “ 2.HGK Dani Nautike“.

Biograd B2B unutar Biograd Boat Showa nudi daljnje mogućnosti razvojnog potencijala u nautičkom turizmu, posebno izlagačima koji zbog nedostatka izložbenog prostora nisu uspjeli sudjelovati u sajmu.

Ostavi komentar koristeći Facebook