Fain: “Turistički promet možemo ostvariti ako nacionalni parkovi i parkovi prirode snize cijene”

Izvanredna situacija u svijetu i Hrvatskoj uzrokovana pandemijom koronavirusa onemogućila je redovno poslovanje i nanijela velike gubitke turističkim agencijama i cijelom turističkom sektoru.

Zbog toga je Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) pokrenula inicijativu za smanjenje cijena ulaznica u nacionalne parkove i parkove prirode.

“Popuštanjem epidemioloških mjera i otvaranjem granica, nadamo se kako bismo ipak mogli ostvariti određeni turistički promet u ovoj turističkoj sezoni, ali uz uvjet da svi dionici turističke industrije daju svoj doprinos kroz korekciju cijena svojih usluga. Jedino tako možemo se upustiti u borbu s konkurentima za svakog gosta”, ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.

Jedna od iznimno važnih inicijativa je smanjenje cijena nacionalnih parkova i parkova prirode s kojom se UHPA obratila Ministarstvu zaštite okoliša i energetike koje je prepoznalo istu te dalo podršku UHPA-inim zahtjevima s kojima su upoznali nacionalne parkove i parkove prirode.

Inicijativa sadrži dva ključna zahtjeva:

– primjena moratorija na povećanje cijena ulaznica, proizvoda/usluga i naknada u nacionalnim parkovima i parkovima prirode u Hrvatskoj tako da se u 2020. godini zadrže cijene na razini 2019. godine za jednodnevne i višednevne posjete svim kategorijama (pojedincima i grupama, djeci i odraslima) za sve vrste kupnje ulaznica (direktna i online),

– cijene ulaznica za organizirana školska putovanja u glavnoj turističkoj sezoni (lipanj – rujan) ostaviti na razini predsezonskih (siječanj – svibanj) temeljem dane preporuke resornog ministarstva odgojno-obrazovnim institucijama o odgodi putovanja i tijekom ljetnog raspusta s obzirom na trenutnu situaciju.

“Svjesni smo odgovornosti svih dionika hrvatskog turizma te očekujemo da ćemo naići na razumijevanje i podršku nacionalnih parkova i parkova prirode. Da bismo bili sigurni da će gost izabrati upravo Hrvatsku za svoju ljetnu destinaciju, potrebno je uložiti dodatne napore i napraviti određene ustupke. Nemojmo se zavaravati, unatoč vjernosti i našoj gostoljubivosti, cijena će u ovim vremenima sigurno biti presudni faktor”, zaključuje Fain.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...