GARAŽA RAVNICE, GRAĐANSKI ODGOJ SDP ima četiri uvjeta za predsjednika Gradskog vijeća, spremni poduprijeti Enijeve ljude
Pred nama su tri pokušaja konstituiranja većine u Gradskom vijeću Grada Zadra. Ako se dogovor ne postigne, izbori se ponavljaju.
Na sjednici koja će se najvjerojatnije održati 25. lipnja, birat će se predsjednik tijela građana i lokalne samouprave.
Iz Koalicije “Srcem za Zadar”, kazuje nam Daniel Radeta, šef zadarskog SDP-a, nemaju pretenzija na ovu funkciju.
S HDZ-om dogovora nema u nijednoj varijanti, ali podržat će bilo kojeg kandidata oporbe koji podupre njihova četiri uvjeta.
Ovim bi se potezom u konačnici trebalo potvrditi tko je u vijeću pozicija, a tko opozicija.
– Želimo da proračun bude javan i transparentan. Da svatko od naših sugrađana u svakom trenutku ima uvid u financije i da javnost zna kome, koliko i zašto je uplaćena svaka kuna iz gradskog proračuna. Jednostavno rečeno, da možete vidjeti tko je i što jeo i pio toga dana s gradskim novcima. Drugo je obavezno o uvođenje građanskog odgoja u sve osnovne škole. Treće je odluka o izradi novog i sveobuhvatnog Prostornog plana za Grad Zadar. Ovaj trenutni star je 16 godina i omogućuje pretjeranu betonizaciju koju moramo spriječiti. Zadnje je priprema idejnog projekta i početak realizacije i izgradnje javne garaže na Ravnicama, kaže nam Radeta i objašnjava kako svi zadarski gradski kvartovi imaju problem s nedostatkom parkinga, pa je njihov posljednji uvjet rješavanje te problematike.
– Tražimo izmjenu postojećih odluka po pitanju parkinga na Poluotoku, kao i odluku o rješavanju problema prometa u mirovanju u svim zadarskim kvartovima po modelu “kvart po kvart”. Problem s nedostatkom parkirnih mjesta gorući je problem brojnih kvartova i ne može se riješiti jednom sveobuhvatnom odlukom. Treba se ući u svaku četvrt i vidjeti gdje postoji mogućnost širenja parkinga. Primjerice, imamo Bili brig u kojem nema jasno definiranih parkirnih površina, ali ljudi ostavljaju svoje automobile na nogostupima, zelenim površinama i slično. Što se tiče samog Poluotoka, definirana je nulta zona za njegove stanovnike, ali problem je što na jedno parkirno mjesto ide jedan automobil. Kada se grade nove zgrade, standard je da na njega dolaze barem dva automobila iz istog kućanstva. Drugi problem je, kada prođu 22 sata, nitko ne regulira tko ostavlja automobile na mjestu predviđenom za stanare centra grada, a budući da se do jutra parking ne naplaćuje, opet imamo problem s prekapacitiranošću, kaže nam Radeta.