Novi predmet “Kritičko mišljenje” u škole stiže umjesto vjeronauka

Završen je postupak odabira članova radne skupine koji bi trebali izraditi prijedlog kurikuluma novog nastavnog predmeta namijenjenog osnovnoškolcima koji ne upisuju vjeronauk, piše u utorak Jutarnji list.
“Kritičko mišljenje” radni je naziv predmeta koji bi u osnovnim školama trebao biti alternativa vjeronauku.
Kroz novi predmet učenici bi trebali razvijati vještine kritičkog zaključivanja, korištenje valjanih argumenata u raspravi, razvijati jezične kompetencije, izgrađivati samopouzdanje i stjecati kompetencije kojima će lakše rješavati kompleksne probleme.
Kandidati za radnu skupinu birani su na javnom natječaju tijekom kojega je u sustavu zabilježeno više od 650 pokušaja prijava.
Od toga se uspješno prijavilo 70 kandidata.
“Interes za natječaj bio je iznimno velik. Usporedbe radi, kada su 2018. godine bili raspisani natječaji za doradu, odnosno izradu 28 predmetnih kurikuluma, ukupno je, za sve predmete, zabilježeno nešto više od 700 pokušaja prijava. Sada je riječ o 650 pokušaja prijava, odnosno njih 70 koji su prijavu i završili”, kažu u Ministarstvu.