Žilavec: “Fan shop nastavlja s radom kada klub plati dug Macronu, a do daljnjega u dvorani može biti oko 1.600 gledatelja””

Razgovarali smo s direktorom KK Zadar Željkom Žilavcem, koji nam je dao odgovore da li funkcionira fan shop, kad će se izabrati novi voditelj marketinga, odnosno glasnogovornik, te kad će klub napokon dobiti novog sportskog direktora.

Gospodine Žilavec, kad će KK Zadar dobiti novog voditelja marketinga, ujedno i glasnogovornika?

Malo se to oduljilo, još ne mogu izaći s nekim konkretnim imenom tko bi obavljao taj posao.

Tko će voditi press konferenciju nakon utakmice s Krkom sutra?

Ne znam još, to ćemo morati nekako riješiti, moram se čuti s Borisom Gnjidić koji je vodio press konferenciju na zadnjoj utakmici.

Što je s Fan shopom, da li on uopće funkcionira?

Da, fan shop funkcionira, s time da se dosta ispraznio, sljedeća tura robe bi trebala doći onda kada klub plati, s obzirom na to da smo imali određenih troškova i dugovanja prema Macronu, a ostali smo u proračunu bez pola milijuna kuna, tako da smo morali neke stvari staviti na čekanje, među njima je i fan shop, to nije dobro, ali je nužno.

Što je s imenovanjem novog sportskog direktora?

To je pitanje za Nadzorni odbor, to pitanje ću i ja NO postaviti. Nažalost, ja moram sada preuzeti određene zadatke, što meni nije problem, ali iscrpljuje čovjeka i vremenski je to vrlo teško. Trener Anzulović i ja smo svakodnevno u maksimalnoj komunikaciji, odrađujemo stvari najbolje što možemo, za sad to funkcionira, ali tu smo, volimo klub i sve ćemo odraditi kako treba, apsolutno se slažem da bi pitanje oko imenovanja novog sportskog direktora trebalo riješiti, jedva čekamo.

Nakon dugo vremena sutra je KK Zadar domaćin slovenskoj Krki Novo Mesto u dvorani Krešimir Ćosić, koliko publike može ući u dvoranu, ljudi su zbunjeni, dakle, točno koliko?

Dakle, dvadeset posto je dozvoljena popunjenost, ali dvadeset posto na svakoj tribini posebno, ajmo računati kako dvorana ima 8 tisuća mjesta, znači dozvoljeno je tisuću i šesto gledatelja na utakmici. Pojasnit ću, obiteljski Vip ispod jednog i drugog koša, tu su se stekli uvjeti, gledajući pojedinačno s godišnjim ulaznicama, da se ne mogu više prodavati karte za taj sektor do daljnjega. Isto to vrijedi i za Vip press tribinu ni za nju se također neće prodavati karte, popunjena je kvota koliko klub može pustiti na te dvije tribine.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...