Instagram nastavlja s kopiranjem konkurenata: Počeli su s testiranjem “nove” opcije
Dok je Instagram na početku nametao trendove među društvenim mrežama, još kao društvena mreža fokusirana samo na objave fotografija koje su se jednostavno mogle uljepšavati, posljednjih godina pokušava pratiti trendove koje nameću konkurenti. Ako ćemo točnije, Instagram ne prati te trendove, već kopira najvažnije opcije konkurentskih mreža i implementira ih u svoju aplikaciju.
Tako su kopirali Snapchatove priče, Reels su napravili po uzoru na TikTok, a i za posljednje promjene koje se odnose na algoritam i prikaz sadržaja te prikaz videa na cijelom ekranu inspiraciju su dobili od TikToka.
Sada su počeli s internim testiranjem opcije koju je popularizirala jedna druga društvena mreža. Iako se o BeRealu toliko ne piše, ova je mreža sve popularnija, pogotovo među mladima. Kako i samo ime kaže, poanta je da korisnici u svojim objavama budu “stvarni”, odnosno da pokažu što im se točno u tom trenutku događa u životima i gdje se nalaze – bez uljepšavanja situacije.
Aplikacija jednom dnevno šalje poruku te korisnici imaju dvije minuta da objave fotografiju (snimljenu s obje kamere, dakle da se vidi i osoba i mjesto gdje se trenutačno nalazi). Ako u te dvije minute snime i objave sliku, moći će vidjeti i fotografije svojih pratitelja, a ako ne stignu, morat će se strpjeti i dan poslije proći kroz isti proces.
Da i Instagram priprema takvu opciju, nazvanu Candid Challenge, saznali smo zahvaljujući developeru Alessandru Paluzziju koji je dobro proučio kod aplikacije. Na medijske upite reagirali su i iz te društvene mreže komentiravši da je riječ o internom prototipu, no više od toga nismo saznali.
Princip rada izazova na Instagramu sličan je kao i na BeRealu. Aplikacija će korisnike obavijestiti da je vrijeme za snimanje fotografije svog okruženja (fotografija se također treba snimiti s dvije kamere), za što imaju dvije minute. Ako u tome uspiju, ona će se objaviti kao story i nestati za 24 sata.
S obzirom na to da je BeReal naročito popularan među generacijom Z, a Facebook i Instagram primarno žele privući mlađe korisnike, za pretpostaviti je da će Instagram ovaj interni prototip jednom predstaviti kao službenu opciju za sve korisnike, piše Zimo.