TURISTIMA VRLO PRIVLAČNA Privlaka idealna obiteljima, a sve omiljenija i ljubiteljima aktivnog odmora
TZO PRIVLAKA
Turistička sezona u Privlaci i ove je godine potvrdila da se mala obiteljska destinacija sa snažnim identitetom može uspješno nositi s izazovima modernog turizma. Stabilan rast dolazaka i noćenja, jačanje interesa za boravak u prirodi, uz kontinuitet ulaganja u javne površine obilježili su razdoblje do kraja listopada, u kojem je Privlaka zadržala reputaciju mjesta idealnog za obitelji, ljubitelje aktivnog odmora i sve koji traže mir, more i prirodu, tri u 1.
Prema službenim podacima Turističke zajednice Privlaka, u razdoblju do kraja listopada ostvareno je 51.598 dolazaka, što predstavlja rast od 2 posto u odnosu na prošlu godinu. Broj noćenja dosegnuo je 555.184, odnosno 5 posto više nego u 2024. godini. Najveći udio čine strani gosti – njih 42.015 ostvarilo je 364.628 noćenja, dok su domaći gosti ostvarili 9.583 dolazaka i 190.556 noćenja. Statistika potvrđuje da Privlaka ostaje atraktivna posjetiteljima iz Njemačke, Mađarske, Slovenije, Slovačke, Češke, Poljske, ali i našim domaćima iz RH.
Turisti su najviše birali privatni smještaj, koji čini čak 74 posto svih noćenja. Slijede kamp Dalmacija s 22 posto, ostali kampovi s 2 posto te hotel Laguna s također 2 posto noćenja. Upravo u strukturi smještaja vidi se i jedan od ključnih trendova: sve veći interes za boravak u kućama za odmor, kao i rast potražnje za kampovima, što TZ Privlaka i dalje prepoznaje kao važan smjer razvoja.

I potražnja i motivi dolaska gostiju mijenjaju se u skladu s globalnim trendovima.
-Gosti sve više teže outdoor aktivnostima. Zanima ih boravak u prirodi, biciklističke i pješačke staze – navode iz Turističke zajednice, dodajući kako su upravo zbog toga aktivnosti usmjerili u daljnji razvoj takvih proizvoda. Među atrakcijama ističu se vidikovac Sabunike – omiljeni photopoint za stvaranje trajnih uspomena – te rt Artić, najzapadnija kopnena točka Dalmacije poznata po spektakularnim zalascima sunca. Naravno, poseban identitet destinacije i dalje čuvaju pješčane plaže i duge šetnice, ključne u privlačenju obitelji s djecom…
Privlaka iz godine u godinu širi turističku ponudu kraja.
-Svake se godine nastoji dodatno obogatiti turistička ponuda, pa su se i ove godine uredile nove javne površine – poručuju iz TZ-a. Paralelno s time, već su u tijeku pripreme za sljedeću sezonu, uključujući i osmišljavanje novih manifestacija u predsezoni kako bi se potaknuo raniji dolazak gostiju.
Itekako aktualno zanimljiv je i podatak – tvrdi nam direktorica Turističke zajednice, Iva Zorić Sarađen – o posjećenosti u adventskom razdoblju: ostvareno je 90 dolazaka i 440 noćenja, što potvrđuje da je interes za boravak u Privlaci prisutan i izvan glavnih ljetnih mjeseci. Ovogodišnji Advent ponovno će ponuditi bogat program za sve generacije – u šatoru na Popovoj vlaci od 16. prosinca do 2. siječnja održat će se Božićni sajam, sportske aktivnosti, zabavni programi i suradničke manifestacije s lokalnim udrugama, vrtićem i školom.

– Za glazbenu poslasticu pobrinut će se Grupa Magazin 21. prosinca, dok je dan ranije na rasporedu predstava za djecu „Stitch i božićna želja“, uz animacijske igre i podjelu poklona – najavljuju iz TZO Privlaka.
Uz stabilne brojke, jasne razvojne smjernice i kontinuirano ulaganje u kvalitetu doživljaja, Privlaka ulazi u pripreme za sljedeću godinu s optimizmom. Destinacija koja se gradi na prirodnim posebnostima, doživljajima na otvorenom i toplini lokalne sredine još jednom je pokazala da njen turistički rast nije slučajan, nego rezultat posvećenog rada, promišljenog razvoja i – kako mnogi gosti često kažu – onog prepoznatljivog privlačkog šarma zbog kojeg se uvijek rado vraćaju prostoru na jugoistočnoj obali Privlačkog zatona, nekada nadaleko poznatom po sabunjerima, danas po pješčanim plažama, surferima, dugim zalascima sunca… (P.L.)

