Kadija o novom sloganu HTZ-a; Bilo je vrijeme za novi slogan, vjerujem da su to radili profesionalci koji znaju svoj izbor opravdati
Već i ptice na grani znaju kako je Hrvatska turistička zajednica predstavila novi slogan: “Croatia Full of Life”, odnosno “Hrvatska, puna života”. U javnosti je odjeknula informacija o gotovo 2,5 milijuna kuna potrošenih na novi slogan, krenula je bura reakcija, većinom negativnih. Iznos od 2,5 milijuna kuna je zapravo “predviđeni budžet” koji nužno nije potrošen. No, znalci marketinga govore kako je slogan samo dio komunikacijske cjeline. U ovom slučaju, slogan je dio nečega što se zove “krovni komunikacijski koncept i ideja” . Direktorica Ureda Turističke zajednice Zadarske županije smatra kako je bilo vrijeme za novi slogan.
– Ne treba to tako gledati, je li bio bolji prošli slogan. Bilo je vrijeme za novi slogan to je svakako, vjerujem da su to radili profesionalci koji znaju svoj izbor opravdati. Sigurno će slogan imati pozitivan odjek i na pravi će se način iskoristiti u promidžbi Hrvatske, kazala je Mihaela Kadija, direktorica Ureda Turističke zajednice Zadarske županije.
U HTZ-u smatraju kako će novi koncept biti održiv, a ujedno i prilagodljiv suvremenim uvjetima te će se razvijati zajedno s hrvatskim brendom. Odluku je donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na 40. sjednici, na prijedlog Povjerenstva za odabir krovnoga komunikacijskog koncepta koje je komunikacijski koncept BBDO Zagreb d.o.o i AMV BBDO d.o.o. ocijenilo kao najboljim.
Novi će slogan imati i puno izvedenica, ovisno o zemlji i tržištu, poput Croatia, Full od energy, Croatia, Full of diversity, Croatia Full of flavours, Full of love itd.
Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam ključnih emitivnih tržišta u Europi,a prijedlog „Croatia, Full of Life“ čak je 28 posto ispitanika ocijenilo najboljim. Novi slogan bit će lansiran u rujnu.