Nerviraju vas reklame na YouTube-u – to čine namjerno da im platite pretplatu!
Lyor Cohen, šef glazbenog odjela u Googleovom video servisu YouTube, na glazbenom je festivalu South by Southwest govorio o budućnosti glazbe na njihovoj platformi.
Prema njegovim riječima korisnici koji na YouTube dolaze samo kako bi slušali glazbu besplatno, i to kroz duže vrijeme, morat će “trpjeti” sve više reklama koje će im se prikazivati između glazbenih brojeva.
To je cijena koju će morati platiti ako žele i dalje besplatno slušati glazbu, a reklame će moći izbjeći tako kada – odluče plaćati pretplatu.
Do sada YouTube nije imao pretjeranog uspjeha u prodaji glazbenih pretplata, no ovoga puta sve bi trebalo biti drugačije. Novi će servis (vjerojatnog naziva Remix), kaže Cohen, pokušati prodati putem sustava “frustracije i zavođenja”.
Korisnicima koji često i dugo slušaju glazbu prvo će puštati veću količinu reklama i tako im prekidati slušanje. A u slučaju da se odluče postati pretplatnicima, osim iskustva slušanja glazbe bez iritantnih reklama, nudit će i ekskluzivne dodatne video i audio sadržaje koji bi ljubitelje glazbe trebali privoljeti na plaćanje pretplate.
Novi sustav pretplate već interno iskušavaju brojni zaposlenici, a uskoro kada on krene u primjenu popratit će ga i velika marketinška kampanja – koja bi YouTubeu trebala osigurati veći dio kolača iz rastućeg segmenta digitalnog streaminga glazbe, piše BUG.