Kompanija Mars razmišlja da prestane proizvoditi omiljenu čokoladicu. Već su je izbacili iz božičnog miksa

Britanski Mars iz svog pakiranja s božićnim miksom izbacuje popularnu čokoladicu Bounty, prenosi Index. Istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do rezultata da 40 posto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom.

Istraživanje su pokrenuli nakon prošlogodišnje akcije u Velikoj Britaniji nakon što su, potaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakiranja s miješanim slatkišima poručili da mogu vratiti Bounty čokoladice ako ih ne vole. Hrpa tih čokoladica im se vratila, a samo 18 posto kupaca reklo je da ih voli, i većina tih kupaca je starija od 55 godina.

Prestat će ih proizvoditi?

Mars sada treba donijeti odluku hoće li nastaviti proizvoditi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi se ne prodaju već neko vrijeme, a trgovački lanac Tesco pustit će probnu seriju božićnih pakiranja čokoladica pod nazivom No Bounty. Limitirano izdanje božićnih miješanih čokoladica sadržavat će Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.

– Prošle godine kupcima smo dali priliku da vrate svoje neželjene Bounty čokoladice. Sada ih, nakon reakcija javnosti, pokušavamo potpuno izbaciti, rekla je menadžerica tvrtke Emily Owen.

Povijest čokoladice Bounty

Bounty je nastao tako što je Mars kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već bio proizvodio njegov rival Hershey. Obje te čokoladice izmislio je konditor Vincent Nitido iz Connecticuta još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma Peter Paul Candy Manufacturing.

Krajem 80-tih Bounty čokolade prodavale su se u cijeloj Americi, ali samo dvije godine. Hershey je 1988. kupio tvrtku Peter Paul, a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao konkurirati i povukao je Bounty iz distribucije.

Bounty je puno bolje prolazio u Europi te je tvrtka 2003. godine pokušao zaštititi njihov oblik unutar Europske unije, ali Europski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni razlikovni elementi. Istraživanje je pokazalo da samo u šest od 1 zemalja EU kupci prepoznaju Bounty po obliku.

Mars je pokušao oživjeti prodaju Bountyja uvođenjem novih okusa. Godine 2006. uveli su punjenje od višnje, a kasnije i mango i ananas. Bounty sladoled na štapiću s glazurom od manga bio je jedan od boljih koji su se mogli kupiti u hrvatskim trgovačkim lancima, ali to su bile limitirane serije koje kupci nisu prihvatili.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...