Koristite li Spotify? Upravo su najavili poskupljenje cijena svojih streaming usluga
Švedski pružatelj usluge streaminga glazbe Spotify povećat će cijene svojih premium paketa u desecima zemalja, uključujući Sloveniju. Tvrtka je obrazložila da će im to omogućiti daljnji razvoj ponude na tržištu streaming sadržaja koji se brzo razvija, prenosi njemačka tiskovna agencija dpa.
Poskupljenja su planirana u više od 50 zemalja svijeta, među kojima su SAD, Kanada, Velika Britanija, Francuska, Austrija, Italija, Španjolska, Portugal, Belgija, Danska, Finska, Bugarska, Grčka, Makedonija, Malta, Cipar, Hrvatska, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Kosovo i Slovenija.
U SAD-u će cijene paketa npr. porastao za jedan dolar, tako da će sada za premium pojedinačni paket biti potrebno izdvojiti 10,99 dolara, za premium duo do 14,99 dolara, a za premium obiteljski paket do 16,99 dolara.
U Sloveniji je, prema podacima Spotifyja iz svibnja, za individualni premium paket trebalo izdvojiti 5,99 eura, za premium duo 7,99 eura, a za premium obiteljski paket 9,99 eura. Te cijene sada iznose 6,49 eura, 8,99 eura i 10,99 eura.
Spotify je posljednjih mjeseci pokušao povećati profitabilnost otpuštanjem stotina radnika i restrukturiranjem podcast jedinice koju je izgradio s milijardama dolara ulaganja. Kao što je najavljeno početkom lipnja, Spotify ostaje jedna od najpopularnijih audio podcast platformi u većini zemalja, a broj jedan je iu SAD-u.
Danas su objavili da su u drugom tromjesečju ove godine zabilježili 247 milijuna eura gubitka iz poslovanja, nakon što je u istom razdoblju prošle godine iznosio 194 milijuna eura.
Broj aktivnih korisnika porastao je za 27 posto na 551 milijun, a broj korisnika plaćenih sadržaja za 17 posto na 220 milijuna. Oba rezultata su iznad očekivanja tvrtke.
U siječnju je streaming div rekao da otpušta oko 600 radnih mjesta. šest posto svoje radne snage, priznajući da se prebrzo proširio tijekom pandemije covida-19.
Poskupljenje dolazi u trenutku kada je tržište audio i video streaming usluga pod sve većim pritiskom ulagača da povećaju profitabilnost nakon godina davanja prioriteta rastu broja korisnika, navodi dpa.