MATEK O ERLIĆEVOJ ODLUCI Radimo po zakonu, a za veću transparentnost trebamo više radnika koje treba adekvatno platiti

Zadarski gradonačelnik Šime Erlić na jučerašnjoj je novinskoj konferenciji bio vrlo odlučan oko transparentnosti rada gradskih firmi i ustanova, poručujući njihovim direktorima i ravnateljima da moraju popraviti komunikaciju s građanima te odgovore na pitanja dostavljati najkasnije u roku od 48 sati.

S obzirom da je kao pozitivne primjere istaknuo samo Nasade i ŠC Višnjik te da je drugima poručio kako moraju popraviti svoju komunikaciju s građanima, direktora najveće gradske firme, Vodovod, Tomislava Mateka, pitali smo za komentar ove odluke. Mogu li ispoštivati gradonačelnikov nalog po kojemu do rujna moraju podići svoje standarde komunikacije?

Matek, pak, na to pitanje otvoreno kaže:

Radimo po zakonu, a on nalaže  da u roku od 15 dana moramo dati odgovor i mi ispunjavamo zakonske uredbe. Nastojat ćemo do rujna prebaciti se na ovaj rok od 48 sati, ali za to treba ljudi koje treba adekvatno platiti. Prigovori nama i Nasadima ili Višnjiku nisu isti jer kada netko nama prigovara, primjerice, za visinu računa, veliki smo sustav u kojemu se ne može odmah odgovoriti jer prigovor koji je došao na protokol treba dalje prosljediti drugim službama, treba dati radni nalog, troškovnik i ostalo, kaže Matek, naglašavajući kako sve ovo vrijeme poštuju rokove.

Nastojat ćemo i ovaj rok od 48 sati, ali treba zaposliti ljude na reklamacijama, imamo previše reklamacija, a samo dva čovjeka trenutno rade na njima. Nisu adekvatno plaćeni jer ih ne možemo platiti i trenutno radimo koliko možemo, ali poštujemo rokove. Da bi postigli rok od 48 sat za odgovore korisnicima trebamo se ekipirati, odnosno naći nove ljude i omogućiti im bolje plaće, jasan je Matek.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...