NA TOPLOTNOM UDARU Vodovod Zadar već peti dan bez odgovora o redukciji vode u Vrsima

Gradskoj tvrtci Vodovod jutros smo poslali već peti upit o problemima s vodoopskrbom Vrsi, a prvi smo im uputili u četvrtak, dakle, prije pet dana. Ni nakon zadnjeg upita nema odgovora na probleme mještana Vrsi koji su u dijelovima mjesta na ovom toplotnom udaru bez vode, ili im samo dođe noću.

Naime, u jednom od mailova našoj redakciji navodi se kako mještani u gornjem dijelu sela već nekoliko dana opet imaju problema s vodoopskrbom te da u popodnevnim satima stalno dolazi do nestašica vode.

Pojavi se tek iza ponoći, što uvelike otežava svakodnevni život, posebno nama koji radimo izvan mjesta. Osobno radim od 7 ujutro u drugom mjestu, što znači da se moram buditi oko 5:00 u nadi da će barem tada biti vode za osnovne potrebe, poput tuširanja. Još veći problem predstavlja kvaliteta vode nakon što voda “dođe” – iz slavina često izlazi smeđa tekućina (koja i dalje ide iz slavine nakon pola sata puštenog mlaza na najjače) neugodnog mirisa, s izraženim kemijskim mirisom (više nego klor kao inače), zbog čega je upitna i sama zdravstvena ispravnost te vode, navela nam je čitateljica.

Čak je napomenula kako je sreća da je ove godine manje turista te da se nada da ih neće ni biti jer bi to značilo da će – mještani imati više vode:

Ne znam tko uopće ima pravo i titulu birati tko će imati vode, a tko ne i tako samo gasiti vodoopskrbu. I ne nije da je nema radi pritiska jer koji dan prije što je nestalo vode pritisak se smanjio dosta na par sati, ali su ljudi mogli piti, možda se i otuširati brzinski, ili što već treba. Neprihvatljivo je da se svakodnevne obaveze moraju planirati prema “rasporedu” vode, kao da živimo u vremenu bez osnovne infrastrukture. Bilo bi super kad bi Vodovod i naš načelnik objasnili što se događa i zašto pa se dogovorili i poduzeli nešto više, a ne da se baca loptica krivnje s jednih na druge, napisala nam je ova mještanka Vrsi, ali i istaknula kako je žalosno da se ovo događa već godinama.

Istoga dana poslali smo upit Vodovodu kako bi svojim korisnicima mogli pojasniti o čemu je riječ, no ni nakon pet dana i pet upita –  nismo ga dobili.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...