NOVI IDENTITET Marin Seko: “KK Zadar dobio digitalnu platformu u rangu najvećih sportskih organizacija u regiji”

Košarkaški klub Zadar u novu sezonu ulazi s novim digitalnim identitetom, koji bi uz ove godine otvoreni fan shop trebao omogućiti neposredniju komunikaciju kluba s navijačima i simpatizerima. Već krajem prošle sezone napravljena je nova klupska web stranica te izrađen webshop povezan s fizičkim skladištem, kako bi se osigurale točne zalihe u realnom vremenu. Projekt je proizašao iz novih ideja i inicijative marketing tima kluba, s ciljem podizanja digitalne razine poslovanja.

Fan Shop otvoren je kao odgovor na dugogodišnju potrebu kluba za fizičkim prodajnim mjestom. Cilj je bio omogućiti navijačima prostor u kojem mogu izravno doživjeti identitet kluba i kupiti službene proizvode, dodatno jačati odnos kluba i navijača te je važan komercijalni iskorak za budućnost.

– Ovi pomaci dio su šire strategije pozicioniranja KK Zadar kao modernog sportskog brenda s jakim odnosom prema navijačima, partnerima i zajednici. U sklopu digitalne transformacije Košarkaškog kluba Zadar izrađena je moderna, funkcionalna i tehnički napredna web stranica s integriranim web shopom, čime je klub dobio digitalnu platformu u rangu najvećih sportskih organizacija u regiji. Poseban naglasak stavljen je na strukturu sadržaja, korisničko iskustvo i intuitivnu navigaciju, čime je omogućena jednostavna i brza dostupnost svim informacijama – kako navijačima, tako i urednicima unutar kluba. Web stranica koristi pregledni sustav u kojem se može s lakoćom unositi, ažurirati i objavljivati sadržaj. Jedna od ključnih funkcionalnosti sustava je integracija live utakmica, rezultata i ljestvica koje se ažuriraju u realnom vremenu, kako bi korisnik imao brzo, pregledno i responzivno sučelje na svim uređajima, ističe voditelj marketinga KK Zadar Marin Seko.

Stranica je vizualno usklađena s identitetom KK Zadar, s fokusom na prepoznatljivost i autentičnost, a za razvoj i tehničku implementaciju pobrinula se digitalna agencija “Luxonus Digital” na čelu s Lukom Bralom.

– U kreiranju web stranice, a tako i web trgovine, vodili smo se modernim dizajnom i funkcionalnošću, s naglaskom na jednostavno korisničko iskustvo, posebno na mobilnim uređajima. Stranica ima jasnu i preglednu strukturu: vijesti, rasporede, informacije o igračima, web shop, kontakte. Vizualno smo sve uskladili s brendom KK Zadar zadržavajući klupske boje, a implementirali smo i naprednu funkcionalnost praćenja uživo utakmica KK Zadar u realnom vremenu, uključujući detaljnu statistiku igrača, podatke o šutevima, skokovima, asistencijama i MVP-u utakmice. Uz to, automatizirali smo cijeli sustav web trgovine kako urednici ne bi morali ručno unositi podatke, čime smo značajno smanjili njihov opseg posla. Sustav je povezan s centralnim ERP-om iz kojeg se upravlja svim ključnim podacima – stanjem zaliha, ažuriranjem cijena, naslova i varijacija proizvoda – čime je trgovina u potpunosti automatizirana, bez potrebe da djelatnici poznaju tehničke detalje ili ulaze u administrativno sučelje trgovine, sve se radi iz jednog centralnog programa, što je i bio cilj projekta – digitalizacija i novi automatizirani sustav KK Zadar, kaže Brala.

Cijeli sustav podignut je na dedicirane VPS servere, optimizirane za brzinu i stabilnost, a stranica je optimizirana prema aktualnim Google smjernicama.

Web trgovina kluba donosi potpuno redizajnirano korisničko iskustvo – proizvodi su kategorizirani, omogućene su varijacije (veličine, boje itd.), a posebno vrijedi istaknuti integraciju s ERP sustavom. Naime, svi podaci o zalihama, cijenama, varijacijama i dostupnosti proizvoda automatski se sinkroniziraju iz internog poslovnog sustava, bez potrebe da djelatnici ručno unose bilo kakve podatke na web. Za potrebe online plaćanja implementiran je Monri Payment Gateway, certificiran sustav za kartično plaćanje.

– Projekt izrade nove web stranice i webshopa za KK Zadar predstavlja primjer kompletne digitalne transformacije sportskog kolektiva, koji se sada može pohvaliti jednim od najmodernijih sustava u regiji – spojem napredne tehnologije, sigurnosti, automatizacije i dizajna. Nova digitalna platforma ne samo da podiže razinu komunikacije i informiranja navijača, već i osnažuje poslovni segment kluba, otvarajući nova vrata za promociju, prodaju i angažman šire zajednice, zaključuje Seko.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...