Emmezeta Mercury - Otvoreno

TURISTIMA VRLO PRIVLAČNA Privlaka idealna obiteljima, a sve omiljenija i ljubiteljima aktivnog odmora

Turistička sezona u Privlaci i ove je godine potvrdila da se mala obiteljska destinacija sa snažnim identitetom može uspješno nositi s izazovima modernog turizma. Stabilan rast dolazaka i noćenja, jačanje interesa za boravak u prirodi, uz kontinuitet ulaganja u javne površine obilježili su razdoblje do kraja listopada, u kojem je Privlaka zadržala reputaciju mjesta idealnog za obitelji, ljubitelje aktivnog odmora i sve koji traže mir, more i prirodu, tri u 1.

Prema službenim podacima Turističke zajednice Privlaka, u razdoblju do kraja listopada ostvareno je 51.598 dolazaka, što predstavlja rast od 2 posto u odnosu na prošlu godinu. Broj noćenja dosegnuo je 555.184, odnosno 5 posto više nego u 2024. godini. Najveći udio čine strani gosti – njih 42.015 ostvarilo je 364.628 noćenja, dok su domaći gosti ostvarili 9.583 dolazaka i 190.556 noćenja. Statistika potvrđuje da Privlaka ostaje atraktivna posjetiteljima iz Njemačke, Mađarske, Slovenije, Slovačke, Češke, Poljske, ali i našim domaćima iz RH.

Turisti su najviše birali privatni smještaj, koji čini čak 74 posto svih noćenja. Slijede kamp Dalmacija s 22 posto, ostali kampovi s 2 posto te hotel Laguna s također 2 posto noćenja. Upravo u strukturi smještaja vidi se i jedan od ključnih trendova: sve veći interes za boravak u kućama za odmor, kao i rast potražnje za kampovima, što TZ Privlaka i dalje prepoznaje kao važan smjer razvoja.

I potražnja i motivi dolaska gostiju mijenjaju se u skladu s globalnim trendovima.

-Gosti sve više teže outdoor aktivnostima. Zanima ih boravak u prirodi, biciklističke i pješačke staze – navode iz Turističke zajednice, dodajući kako su upravo zbog toga aktivnosti usmjerili u daljnji razvoj takvih proizvoda. Među atrakcijama ističu se vidikovac Sabunike – omiljeni photopoint za stvaranje trajnih uspomena – te rt Artić, najzapadnija kopnena točka Dalmacije poznata po spektakularnim zalascima sunca. Naravno, poseban identitet destinacije i dalje čuvaju pješčane plaže i duge šetnice, ključne u privlačenju obitelji s djecom…

Privlaka iz godine u godinu širi turističku ponudu kraja.

-Svake se godine nastoji dodatno obogatiti turistička ponuda, pa su se i ove godine uredile nove javne površine –  poručuju iz TZ-a. Paralelno s time, već su u tijeku pripreme za sljedeću sezonu, uključujući i osmišljavanje novih manifestacija u predsezoni kako bi se potaknuo raniji dolazak gostiju.

Itekako aktualno zanimljiv je i podatak – tvrdi nam direktorica Turističke zajednice, Iva Zorić Sarađen – o posjećenosti u adventskom razdoblju: ostvareno je 90 dolazaka i 440 noćenja, što potvrđuje da je interes za boravak u Privlaci prisutan i izvan glavnih ljetnih mjeseci. Ovogodišnji Advent ponovno će ponuditi bogat program za sve generacije – u šatoru na Popovoj vlaci od 16. prosinca do 2. siječnja održat će se Božićni sajam, sportske aktivnosti, zabavni programi i suradničke manifestacije s lokalnim udrugama, vrtićem i školom.

– Za glazbenu poslasticu pobrinut će se Grupa Magazin 21. prosinca, dok je dan ranije na rasporedu predstava za djecu „Stitch i božićna želja“, uz animacijske igre i podjelu poklona – najavljuju iz TZO Privlaka.

Uz stabilne brojke, jasne razvojne smjernice i kontinuirano ulaganje u kvalitetu doživljaja, Privlaka ulazi u pripreme za sljedeću godinu s optimizmom. Destinacija koja se gradi na prirodnim posebnostima, doživljajima na otvorenom i toplini lokalne sredine još jednom je pokazala da njen turistički rast nije slučajan, nego rezultat posvećenog rada, promišljenog razvoja i – kako mnogi gosti često kažu – onog prepoznatljivog privlačkog šarma zbog kojeg se uvijek rado vraćaju prostoru na jugoistočnoj obali Privlačkog zatona, nekada nadaleko poznatom po sabunjerima, danas po pješčanim plažama, surferima, dugim zalascima sunca… (P.L.)

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...