“PREŽIVLJAVAMO” Klišmanić o optužbama putnika: Nije istina da u šatoru Zračne luke nema klime, osigurali smo sve uvjete
TikTok
Na društvenim mrežama jutros su osvanule videosnimke sa Zračne luke Zadar u kojima se turisti žale na uvjete u šatoru u kojemu čekaju na ukrcaj na zrakoplov. Navode kako im je šokantno da se ovako nešto događa u srcu sezone, i to u turističkoj zemlji kakva je Hrvatska.
Naime, snimke prikazuju putnike koji se iščuđavaju nad situacijom u šatoru, tvrdeći da nije klimatiziran i da su uvjeti čekanja u njemu neizdrživi, osobito nakon više sati čekanja:
– Let ti kasni četiri sata zbog oluja, a terminal na zadarskom aerodromu je zapravo šator, tvrdi ova putnica u svojoj objavi.
Preslušali smo i drugu snimku, a u njoj se, pak, putnik žali da na zadarskom aerodromu “nema zraka, nema se gdje sjesti” te ovo nazvao “čistim preživljavanjem.”
S obzirom da je riječ o ozbiljnim optužbama, za pojašnjenje smo zamlili direktora Zračne luke Zadar, Josipa Klišmanića, osobito stoga što je poznato da je – unatoč radovima na proširenju terminala – Luka osigurala sve uvjete za normalan boravak gostiju do ukrcaja na njihov let:
– Naravno da ima klime, nije istina to što dio putnika navodi. Naprotiv, u šatoru je napravljeno sve po pravilima jer smo jako pazili da osiguramo sve potrebne uvjete putnicima kao i inače. Riječ je o radovima na proširenju terminala zbog kojih smo i podigli ovaj šator, pazeći da u njemu osiguramo sve što treba turistima dok čekaju na ukrcaj, poručuje Klišmanić.
Naime, zadarska Zračna luka Zadar već godinama ima najveći rast prometa, zbog čega su i krenuli u rekonstrulciju koja će im omogućiti i prihvat međunarodnih letova.
Ovim projektom Luka će postati moderan i reprezentativan objekt, što će omogućiti još veći promet, iako već sada obaraju rekorde kakvi u povijesti ove zračne luke nisu zabilježeni.
