ZADARSKA ŽUPANIJA Na prestižnom turističkom sajmu u Londonu: Promocija premium ponude i razgovori o cjelogodišnjim letovima

U Londonu se održava međunarodni turistički sajam World Travel Market (WTM), jedna od najutjecajnijih i najposjećenijih turističkih manifestacija na svijetu. Među brojnim globalnim izlagačima predstavlja se i Zadarska županija.

Turistička zajednica Zadarske županije na ovom se prestižnom sajmu, u sklopu nacionalnog štanda Hrvatske turističke zajednice, predstavlja kao jedan od 27 suizlagača iz različitih segmenata turističke industrije – od hotelijerstva, DMC agencija, nacionalnih parkova i avioprijevoznika, do turističkih zajednica iz cijele RH.

Svjetska turistička burza WTM okuplja više od 46.000 turističkih profesionalaca iz preko 180 zemalja, uz sudjelovanje preko 4.000 izlagača. Riječ je o događanju koje posjeti više od 50.000 stručnjaka i partnera, uključujući predstavnike medija, turoperatora i aviokompanija, što ga čini ključnim međunarodnim mjestom susreta turističke industrije, navode nam iz TZZŽ-a.

Izaslanstvo Zadarske županije predvode zamjenik župana Robertino Dujela, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i turizam Ante Sjauš i direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić. Tijekom tri dana nastupa održavaju se brojni sastanci s partnerima s britanskog tržišta, predstavnicima medija te potencijalnim investitorima.

Predstavnici županije tijekom WTM-a ostvarili su više medijskih nastupa na britanskim televizijskim i digitalnim platformama, predstavljajući turističku ponudu, razvojne projekte i nove investicije. U sklopu sajma održan je i značajan broj B2B sastanaka s turoperatorima, agencijama i aviokompanijama, uz razgovore o mogućnostima uspostave i jačanja cjelogodišnjih avionskih linija prema Zadru, kao važnom koraku prema razvoju cjelogodišnjeg turizma.

Britanski gosti sve više prepoznaju Zadarsku županiju kao raznoliku i kvalitetnu premium destinaciju koja nudi autentična iskustva, spoj prirodnih ljepota, kulture, gastronomije, aktivnog odmora i visoke kvalitete usluge. Zato je sudjelovanje na WTM-u iznimna prilika za jačanje suradnje s postojećim partnerima, ali i za otvaranje novih poslovnih kanala na jednom od najvažnijih emitivnih tržišta u Europi.

„Zadarska županija posljednjih godina bilježi snažan rast turističkih pokazatelja, ali još važnije – jačamo kvalitetu i prepoznatljivost naše destinacije na međunarodnoj sceni. Na britanskom tržištu vidimo veliki potencijal, osobito u segmentu kulturnog, eno-gastro i aktivnog odmora, ali i cjelogodišnjeg turizma. U razgovorima s partnerima fokus je na produženju turističke sezone i uvođenju novih letova, što bi dodatno ojačalo poziciju Zadarske županije kao destinacije za cijelu godinu“, poručio je zamjenik župana Dujela.

Direktor TZ Zadarske županije Hrvoje Anić naglasio je da na britanskom tržištu bilježimo stabilan rast interesa, a veliki broj upita odnosi se upravo na posebna iskustva – nacionalne parkove, otoke, outdoor i enogastro ponudu.

-WTM je mjesto gdje se definiraju budući trendovi u svjetskom turizmu i zato nam je važno biti prisutni, predstavljati svoje projekte i biti dio globalnih turističkih tokova – istaknuo je Anić.

Zadarska županija ovim nastupom dodatno učvršćuje svoju poziciju na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, uz dugoročni cilj privlačenja gostiju visoke platežne moći, produljenja sezone i povećanja broja dolazaka izvan ljetnih mjeseci. Na sajmu se predstavljaju projekti održivog turizma, ponuda nacionalnih parkova, otoka, kulturne baštine, outdoor aktivnosti te vrhunska enogastronomija – kao ključni aduti za razvoj cjelogodišnjeg turizma.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...