SENZACIONALNO OTKRIĆE

NASA otkrila led na Merkuru

Arhiva, ilustracija

Znanstvenici iz NASA-e priopćili su da je na Merkuru, planetu najbližem Suncu, otkriven led nastao smrzavanjem vode.

‘Više od dvadeset godina raspravljali smo o tome može li planet najbliži Suncu na svjoj mračnoj strani imati led koji je nastao smrzavanjem vode. Orbiter Messenger sada nam je pružio nepobitne dokaze za to’, navodi u službenom NASA-inom priopćenju član tima Sean Solomon.

Jedan od fascinantnih podataka koje je NASA objavila, je i to što su sante leda uočene i na dijelovima na kojima je temperatura znatno veća u odnosu na onu koja je na Zemlji potrebna da bi se led održao u čvrstom, stabilnom stanju, prenosi magazin Forbes.

U tim predjelima iznad smrznute vodene mase otkrivena je tamna materija za koju znanstvenici sumnjaju da predstavlja kompleks organskih molekula, te da je, zajedno s ledom na Merkur stigla s nekim od kometa koji su pale na tu planetu.

Iako dijelovi površine planeta Merkura mogu dostići i do 800 stupnjeva po Farenhajtu, još od sredine 1970-ih teorija o postojanju vode i leda na tom planetu lebdi nad znanstvenim svijetom.

Početkom devedesetih prikupljene su prve informacije koje su nagovijestile postojanje leda na tom planetu, ali iz NASA-e tvrde da tek sada imaju zaista pouzdane informacije koje to pokazuju.

Ostavi komentar koristeći Facebook

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar